Autor:
Jan Novotný
Datum:
04.08.1991
Místo:
Přerov
Dvojice "peršingů" byla dne 4.8.1991 nasazena na osobní vlak 3307 ( Přerov-Bohumín ), v čele byl zánovní stroj 162.037-6.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
13.08.1991
Místo:
Hranice na Moravě
Zcela nová lokomotiva 162.035-0 bylo vyfocena během zkušebního nasazení na rychlíku č. 602. Dodána byla z výroby do ostravského depa a TBZ vykonala na trati Olomouc-Zábřeh na Moravě dne 9.8.1991, tj. 4 dny před pořízením tohoto snímku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.08.1991
Místo:
Ostrava hl.n.
Tradiční obrázek z Ostravy, "šestikolák" 181.047-2 se soupravou wapek.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.08.1991
Místo:
Depo Liberec
830.235-8 stála v libereckém depu a čekala ji přeprava do ŽOS Šumperk na provedení hlavní opravy.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.08.1991
Místo:
Zábřeh na Moravě
Ku domovskému depu ve Spišské Nové Vsi se přepravovala lokomotiva 721.074-3, která byla po dílenské opravě a v novém laku. Snímek ji zachycuje ve stanici Zábřeh na Moravě.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.09.1991
Místo:
Kraľovany
Prešovský "pegas" 752.049-7 byl vyfocen v Kraľovanech při cestě ze ŽOS do domovského depa.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.09.1991
Místo:
Depo Přerov
Na výstavu k výročí 150 let KFNB byla do přerovského depa zapůjčena i zcela nová lokomotiva T238.0010, která byla k datu 9.4.1991 předána z ČKD Praha na vlečku Seliko Kojetín.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
21.09.1991
Místo:
Hulín
Na prestižní vozbu mezinárodních expresů po "Ferdinandce" nasazovalo přerovské depo své nejlepší stroje, jedním z nich bylo i "eso" 363.008-4, které na snímku z Hulína právě podjelo s vlakem Ex 205 pod mostem, na němž zmíněnou "Ferdinandku" přetíná trať z Kojetína do Valašského Meziříčí.