Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 04.08.1991
Místo: Přerov

Dvojice "peršingů" byla dne 4.8.1991 nasazena na osobní vlak 3307 ( Přerov-Bohumín ), v čele byl zánovní stroj 162.037-6.

Autor: Jan Novotný
Datum: 13.08.1991
Místo: Hranice na Moravě

Zcela nová lokomotiva 162.035-0 bylo vyfocena během zkušebního nasazení na rychlíku č. 602. Dodána byla z výroby do ostravského depa a TBZ vykonala na trati Olomouc-Zábřeh na Moravě dne 9.8.1991, tj. 4 dny před pořízením tohoto snímku.

Autor: Jan Novotný
Datum: 23.08.1991
Místo: Ostrava hl.n.

Tradiční obrázek z Ostravy, "šestikolák" 181.047-2 se soupravou wapek.

Autor: Jan Novotný
Datum: 25.08.1991
Místo: Depo Liberec

830.235-8 stála v libereckém depu a čekala ji přeprava do ŽOS Šumperk na provedení hlavní opravy.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.08.1991
Místo: Zábřeh na Moravě

Ku domovskému depu ve Spišské Nové Vsi se přepravovala lokomotiva 721.074-3, která byla po dílenské opravě a v novém laku. Snímek ji zachycuje ve stanici Zábřeh na Moravě.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.09.1991
Místo: Kraľovany

Prešovský "pegas" 752.049-7 byl vyfocen v Kraľovanech při cestě ze ŽOS do domovského depa.

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.09.1991
Místo: Depo Přerov

Na výstavu k výročí 150 let KFNB byla do přerovského depa zapůjčena i zcela nová lokomotiva T238.0010, která byla k datu 9.4.1991 předána z ČKD Praha na vlečku Seliko Kojetín.

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.09.1991
Místo: Hulín

Na prestižní vozbu mezinárodních expresů po "Ferdinandce" nasazovalo přerovské depo své nejlepší stroje, jedním z nich bylo i "eso" 363.008-4, které na snímku z Hulína právě podjelo s vlakem Ex 205 pod mostem, na němž zmíněnou "Ferdinandku" přetíná trať z Kojetína do Valašského Meziříčí.