Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.06.1991
Místo:
Olomouc hl.n.
Na olomouckém hlavním nádraží byla při posunu vyfocena místní "berta" 752.015-8.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
24.06.1991
Místo:
Ústí nad Labem jih
V Ústí nad Labem byl zvěčněn zánovní "bastarad" 372.005-9, který teprve najížděl své první tisícovky kilometrů nejen na síti ČSD.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.06.1991
Místo:
Bohumín
"Skokan" 710.085-2 posunoval dňa 27.6.1991 v domovskom Bohumíně.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.06.1991
Místo:
Bohumín
Na jedné ze staničních záloh v Bohumíně byla zvěčněna místní lokomotiva T458.1167, která byla ve značně vybledlém laku. Ve službách ČSD byla již od roku 1965 a dodána byla z výroby právě do bohumínského depa.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
07.07.1991
Místo:
Přerov
V Přerově na 3. nástupišti se chystá k odjezdu osobní vlak, který měl v čele třebovskou "hrbatou" 130.039-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.07.1991
Místo:
Ústí nad Orlicí
Ve stanici Ústí nad Orlicí zastavil osobní vlak 5002, v jeho čele byl třebovský "peršing" 163.030-0, za ním byl řazen poštovní vůz a až následně kmenová souprava vlaku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.07.1991
Místo:
Vrútky
Rušne 131 018-4+131 017-6 prechádzajú s nákladným vlakom cez žst. Vrútky. Veľmi podobný záber sa dá urobiť aj dnes, avšak skladisko naľavo od "dvojičky" už roky neexistuje, ostala tam iba rampa.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
04.08.1991
Místo:
Přerov
U 2. nástupiště přerovského nádraží čekal na odjezd osobní vlak 3307 do Bohumína a v jeho čele byla zánovní lokomotiva 162.037-6, která tou dobou patřila pod LD Ostrava.