Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 24.06.1991
Místo: Olomouc hl.n.

Na olomouckém hlavním nádraží byla při posunu vyfocena místní "berta" 752.015-8.

Autor: Jan Novotný
Datum: 24.06.1991
Místo: Ústí nad Labem jih

V Ústí nad Labem byl zvěčněn zánovní "bastarad" 372.005-9, který teprve najížděl své první tisícovky kilometrů nejen na síti ČSD.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.06.1991
Místo: Bohumín

"Skokan" 710.085-2 posunoval dňa 27.6.1991 v domovskom Bohumíně.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.06.1991
Místo: Bohumín

Na jedné ze staničních záloh v Bohumíně byla zvěčněna místní lokomotiva T458.1167, která byla ve značně vybledlém laku. Ve službách ČSD byla již od roku 1965 a dodána byla z výroby právě do bohumínského depa. 

Autor: Jan Novotný
Datum: 07.07.1991
Místo: Přerov

V Přerově na 3. nástupišti se chystá k odjezdu osobní vlak, který měl v čele třebovskou "hrbatou" 130.039-1.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.07.1991
Místo: Ústí nad Orlicí

Ve stanici Ústí nad Orlicí zastavil osobní vlak 5002, v jeho čele byl třebovský "peršing" 163.030-0, za ním byl řazen poštovní vůz a až následně kmenová souprava vlaku.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.07.1991
Místo: Vrútky

Rušne 131 018-4+131 017-6 prechádzajú s nákladným vlakom cez žst. Vrútky. Veľmi podobný záber sa dá urobiť aj dnes, avšak skladisko naľavo od "dvojičky" už roky neexistuje, ostala tam iba rampa.

Autor: Jan Novotný
Datum: 04.08.1991
Místo: Přerov

U 2. nástupiště přerovského nádraží čekal na odjezd osobní vlak 3307 do Bohumína a v jeho čele byla zánovní lokomotiva 162.037-6, která tou dobou patřila pod LD Ostrava.