Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.04.1991
Místo:
Vsetín
"Nulkové bobiny" tahaly nejen rychlíky a osobní vlaky, ale byly často nasazovány i do čel poštovních a spěšninových "raket", s jednou z nich byla ve Vsetíně vyfocena lokomotiva 140.039-9.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
04.05.1991
Místo:
Brno hl.n.
Na brněnské hlavní nádraží přijela v čele osobního vlaku 753.021-5.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
04.05.1991
Místo:
Brno hl.n.
"Dvaašedesátky" byly zcela běžnými hosty na brrněnském hlavním nádraží, jednou z nich byla i 830.207-7.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.05.1991
Místo:
Depo České Budějovice
V depu České Budějovice odpočívala před dalším výkonem místní lokomotiva S458.0003.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.05.1991
Místo:
České Budějovice
V Českých Budějovicích se do čela nákladního vlaku postavila dvojice "zamračených" 751.100-9+751.099-3.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.05.1991
Místo:
Horní Lideč
Čistá "dvojička" 131.009-3+010-1 bola zachytená spolu s neznámym "šesťkolákom" r. 182 v žst. Horní Lideč.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
00.06.1991
Místo:
Olomouc hl.n.
U prvního nástupiště olomouckého hlavního nádraží byl vyfocen osobní vlak, na kterém byla nasazena jednotka 460.021-9/460.001-1 z depa Bohumín.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.06.1991
Místo:
Depo Plešivec
T478.2070 čekala v depu Plešivec na další příležitost k vyjetí na trať.