Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.04.1991
Místo: Vsetín

"Nulkové bobiny" tahaly nejen rychlíky a osobní vlaky, ale byly často nasazovány i do čel poštovních a spěšninových "raket", s jednou z nich byla ve Vsetíně vyfocena lokomotiva 140.039-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 04.05.1991
Místo: Brno hl.n.

Na brněnské hlavní nádraží přijela v čele osobního vlaku 753.021-5.

Autor: Jan Novotný
Datum: 04.05.1991
Místo: Brno hl.n.

"Dvaašedesátky" byly zcela běžnými hosty na brrněnském hlavním nádraží, jednou z nich byla i 830.207-7.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.05.1991
Místo: Depo České Budějovice

V depu České Budějovice odpočívala před dalším výkonem místní lokomotiva S458.0003.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.05.1991
Místo: České Budějovice

V Českých Budějovicích se do čela nákladního vlaku postavila dvojice "zamračených" 751.100-9+751.099-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 23.05.1991
Místo: Horní Lideč

Čistá "dvojička" 131.009-3+010-1 bola zachytená spolu s neznámym "šesťkolákom" r. 182 v žst. Horní Lideč. 

Autor: Jan Novotný
Datum: 00.06.1991
Místo: Olomouc hl.n.

U prvního nástupiště olomouckého hlavního nádraží byl vyfocen osobní vlak, na kterém byla nasazena jednotka 460.021-9/460.001-1 z depa Bohumín.

Autor: Jan Novotný
Datum: 02.06.1991
Místo: Depo Plešivec

T478.2070 čekala v depu Plešivec na další příležitost k vyjetí na trať.