Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.09.1989
Místo: Chornice

V žst. Chornice došlo dne 10.9.1989 k netradičnímu setkání lokomotiv T466.0117 a 754.023-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.09.1989
Místo: Ostrava-Kunčice

V Ostravě-Kunčicích byla dne 18.9.1989 zachycena místní posunující záloha v podobě "žehličky" 111.004-8.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.09.1989
Místo: Lhotka nad Bečvou

Vcelku zachovalo vyzerajúci dvojdielny rušeň E479.1005+1006 bol zvečnený počas preprahu nákladných vlakov v stanici Lhotka nad Bečvou.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.10.1989
Místo: Kunčice pod Ondřejníkem

Do Kunčic pod Ondřejníkem přijíždí s osobním vlakem "brejlovec" 753.097-5, z této stanice si oddechne a bude brzdit na spádu do Frenštátu pod Radhoštěm.

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.10.1989
Místo: Valašské Meziříčí

"Spišská dvojička" E479.1021+1022 bola zachytená vo Valašském Meziříčí dňa 21.10.1989.

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.10.1989
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Na kopci v depu Valašské Meziříčí odpočíval prešovský "pegas" T478.2025 při návratu ze ŽOS do domovského depa. Lokomotiva je ještě opatřena rudými hvězdami na čelech, ovšem za dva měsíc je již nebude mít.

Autor: Jan Novotný
Datum: 02.11.1989
Místo: Hulín

V Hulíně byl při posunu s "bumlákem" vyfocen břeclavský "pilštyk" T466.0036, toho času nasazovaný na výkonech strojové stanice Kroměříž.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.12.1989
Místo: Žilina

V Žilině čekala na odjezd s nákladním vlakem spišská "dvojička" E479.1053+E479.1054.