Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.04.1989
Místo:
Brno hl.n.
Nové pantografy na elektrické jednotce 560.003-6/560.004-4 působily velmi elegantně, na snímku je zobrazena u 4. nástupiště stanice Brno hl.n. .
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.04.1989
Místo:
Valašské Meziříčí
"Buchar" T448.0730 z cementárny Hranice byl dotažen do Valašského Meziříčí na provedení oprav do místního depa.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.05.1989
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Lokomotiva T448.0693 byla vyrobena v ČKD Praha v roce 1980 a obdržela výrobní číslo 11638. Dodána byla na vlečku jaderné elektrárny Dukovany. Na snímku je netradičně zvěčněna v depu Valašské Meziříčí, kam dorazila na opravu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
06.05.1989
Místo:
Vsetín
Osobní vlak z Hranic na Moravě do Horního Lidče vedený jednotkou 460.005-2/460.006-0 očekává na odjezd z železniční stanice Vsetín, stejně jako vedle stojící souprava vozů 810 a jejich přívěsných vozů, která směřuje do Velkých Karlovic. V železniční stanici Vsetín v roce 1989 probíhala rekonstrukce zabezpečovacího zařízení, kdy bylo původní elektromechanické ZZ nahrazeno moderním RZZ AŽD 71.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
06.05.1989
Místo:
Turnov
Před staniční budovou v Turnově vyčkával na další pokyny vzorně udržovaný "pilštyk" T466.0074.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
06.05.1989
Místo:
Turnov
Vzorně udržovaná "fujara" T466.0027 byla zvěčněna dne 6.5.1989 v Turnově, toho času byla již 14 let ve službách ČSD.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
08.05.1989
Místo:
Kadaň-Prunéřov
V Kadani (dnes Kadaň-Prunéřov) posunovala vlečková lokomotiva T448.0678 z místní Elektrárny Prunéřov II.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
08.05.1989
Místo:
Kadaň-Prunéřov
Opatrovaný stroj T448.0796 oddychoval 8.5.1989 v podnikovom depe elektrárne Prunéřov.