Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.09.1988
Místo: Tábor

Zcela nové budějovické "eso" 363.116-5 bylo vyfoceno dne 10.9.1988 v Táboře.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.09.1988
Místo: Písek

Do Písku dorazil nákladní vlak s budějovickou "zamračenou" 751.100-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 11.09.1988
Místo: Pardubice hl.n.

Z okna vlaku byl v Pardubicích vyfocen odpočívající "šestikolák" 181.065-4.

Autor: Jan Novotný
Datum: 11.09.1988
Místo: Kutná Hora hl.n.

Na staniční záloze v Kutné Hoře byl nasazen kolínský "malý hektor" T435.0082. Ten byl vyroben v roce 1960 v ČKD Praha, obdržel výrobní číslo 4909 a dodán byl do LD Košice.

Autor: Jan Novotný
Datum: 08.10.1988
Místo: Valašské Meziříčí

Poblíž depa ve Valašském Meziříčí byla odstavena vlečková lokomotiva T448.0509 ze Zábřehu na Moravě. Netradičně byla vybavena pluhy, které měla zejména řada T466.2.

Autor: Jan Novotný
Datum: 08.10.1988
Místo: Olomouc hl.n.

Olomoucká "rosnička" 710.039-9 bola zachytená na zálohe na hlavním nádraží. V pozadí vidieť jedného z miestnych "veľkých hektorov".

Autor: Jan Novotný
Datum: 11.10.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Vrak T448.0753 (740.605-1, TSS Hulín) byl rozebírán v depu ve Valašském Meziříčí. Daná lokomotiva měla za sebou krátký provozní život v délce 6 roků, kdy došlo k předčasnému zrušení díky nehodě v České Třebové, kdy dne 2.8.1988, na místní časti zvané Suez , došlo k najetí na "šestikoláka" E669.1021, který byl rovněž zrušen.

Autor: Jan Novotný
Datum: 11.10.1988
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Po necelých 6 letech provozu dopadla lokomotiva T448.0753 značně nevalně. Jen jako vrak a zdroj ND v depu Ve Valašském Meziříčí, v části zvané "na kopci".