Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.05.1988
Místo:
Púchov
Zánovný bratislavský "peršing" 363.093-6 bol zvečnený v čele rýchlika do Bratislavy v stanici Púchov. Dnes, po 31 rokoch, je už skoro všetko inak - rušeň slúži v nákladnej doprave u ZSSK Cargo, stanica prešla rozsiahlou modernizáciou a zmenou napájacieho systému a služobné vozne v súpravách rýchlikov sú dávnou minulosťou, podobne ako povinná výzdoba rušňov pri "slávnych májových dňoch" či iných príležitostiach.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.05.1988
Místo:
Púchov
Poriadne vyťažená "relačka" na Žilinu v čele s rušňami E479.1023+1024 bola zachytená v Púchove.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.05.1988
Místo:
Púchov
Stroje E479.1024+E479.1023 boli autorom zachytené pri pobyte v Púchove.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.05.1988
Místo:
Ostrava báňské n.
V pobočnom lokomotívnom depe Ostrava báňská dráha bola zachytená domáca "rosnička" 710.040-7.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
07.05.1988
Místo:
Vsetín
Ve Vsetíně se k odjezdu chystal nákladní vlak, který měl v čele "bobinu" E499.0086. Zmíněná lokomotiva měla před sebou již jen 3 roky provozu, kdy 6.11.1991 při postrku rychlíku 221-Dukla vznikl na jednom ze stanovišť požár. Zrušena byla 13.1.1992 a k sešrotování předána na vlečce u žst. Louky nad Olší.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
11.05.1988
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Dobre udržovaná košicka "rakaňa" E699.3033 zablúdila začiatkom mája až na Valašsko, kde bola v Lhotce nad Bečvou zdokumentovaná pánom Janem Novotným. Za pozornosť stojí doslova "výstavka" plagátov odkazujúcich na významné májové dni na oknách strojovne rušňa. V pozadí je patrná lokomotíva E699.2090.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.05.1988
Místo:
Púchov
Do čela rýchlika 504 Dargov z Čiernej nad Tisou sa v Púchove postavilo "eso" 363.094-4 z depa Bratislava hlavné. Po vykonaní nevyhnutných dopravných úkonov sa vydá s dvanásťvozňovou súpravou v ústrety konečnej stanici - Bratislave hlavnej stanici.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.05.1988
Místo:
Púchov
V závěsu pracovního vlaku bylo přes žst. Púchov převáženo "prasátko" T212.0011.