Autor: Jan Novotný

Nové!
Autor: Jan Novotný
Datum: 09.11.1987
Místo: Valašské Meziříčí

Při přepravě do zvolenské ŽOSky byl ve Valašském Meziříčí zachycen "brejlovec" T478.3279, toho času již náležící do stavu LD Trutnov.

Autor: Jan Novotný
Datum: 09.11.1987
Místo: Valašské Meziříčí

V priebehu prepravy do ŽOS Zvolen bola na 6.koľaji žst. Valašské Meziříčí spolu s neznámou "banglou" r. T466.2 zvečnená "karkulka" T444.0248, toho času náležiaca do stavu depa Chomutov. 

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.11.1987
Místo: Žilina

Do stanice Žilina práve vchádza nákladný vlak dopravovaný dvojicou rušňov E479.1025+1026.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.11.1987
Místo: Žilina

V Žilině byla s rychlíkem č. 700 vyfocena "nulková bobina" E499.0079, která tou dobou náležela do stavu depa ve Spišské Nové Vsi.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.11.1987
Místo: Žilina

Pri treťom nástupišti stanice Žilina zastavil nákladný vlak dopravovaný "dvojčaťom" E479.1036+1035.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.12.1987
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Českotřebovský "skokan" T334.0077 bol autorom zvečnený v depe Valašské Meziříčí v prestávke pri ceste zo ŽOS Zvolen do domovského depa.

Autor: Jan Novotný
Datum: 28.12.1987
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Lokomotiva T444.1026 byla dodána dne 30.5.1965 do depa Brno-Maloměřice, ovšem hned k 4.6.1965 je přesunuta do Veselí Nad Moravou. Zde sloužila do 28.5.1976 ( kupříkladu byla nasazena i na vozbu osobních vlaků mezi Bzencem a Moravským Pískem ) , kdy je přesunuta do Břeclavi. Po 22 letech služby u ČSD byla k 22.6.1987 zrušena, datum rozložení je 20.11.1987, ovšem ještě dne 28.12.1987 vznikl tento snímek, kde je její vrak zachycen na "kopci" v depu ve Valašském Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 13.01.1988
Místo: Považská Bystrica

V žst. Povážská Bystrica byla dne 13.1.1988 zvěčněna žilinská lokomotiva 726.030-0.