Autor:
Jan Novotný
Datum:
14.08.1987
Místo:
Plzeň hl.n.
Nasazení "plecháče" ř. S499.02 do čela nákladního vlaku nebylo nic netradičního, dokonce to někdy bylo i v rámci turnusu. Lokomotiva S499.0247 byla při službě v nákladní dopravě zachycena na plzeňském Gottwaldově nádraží.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.08.1987
Místo:
Vsetín
Košický stroj E669.3021 sa v auguste 1987 zatúlal až do Vsetína, kde ho zachytil pán Jan Novotný. Snímok tiež dokumentuje, že v tom čase bola ešte stanica Vsetín vybavená mechanickými odchodovými návestidlami.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.08.1987
Místo:
Lúky pod Makytou
V stanici Lúky pod Makytou bol zachytený nákladný vlak v čele s rušňom E669.3027. Ako dobre vidieť, v súprave vlaku boli zaradené aj osobné vozne.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.08.1987
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Vlečková "rosnička" T334.0959 bola zachytená v remíze depa Valašské Meziříčí, kde bola pravdepodobne opravovaná.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.08.1987
Místo:
Lhotka nad Bečvou
"Dvojča" E479.1015+1016 bolo zdokumentované pri odstupovaní z čela nákladného vlaku v stanici Lhotka nad Bečvou.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.08.1987
Místo:
Lhotka nad Bečvou
"Dvojička" E479.1016+1015 vyčkávala v Lhotce nad Bečvou na ďalší výkon.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.08.1987
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Slovenská "dvojička" E479.1017+E479.1018 čaká na ďalšiu prácu v stanici Lhotka nad Bečvou. Práve tu sa aj v tej dobe prepriahali nákladné vlaky, aby slovenské rušne r.131 (E479.1) nezachádzali do hlbokého vnútrozemia Moravy a súčasne sa tranzitnými vlakmi príliš nezapĺňala stanica vo Valašskom Měziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
30.08.1987
Místo:
Lhotka nad Bečvou
Rušeň E479.1018+1017 čaká spolu s v pozadí stojacimi "šesťkolákmi" na svoj ďalší vlak v "preprahovej" žst. Lhotka nad Bečvou.