Autor:
Jan Novotný
Datum:
01.11.2012
Místo:
Praha hl.n.
Polepování lokomotiv jmény nemusí být vždy vkusné a k věci, daným příkladem byl "peršing" 162.037-6, zachycený 1.11.2012 na pražském hlavním nádraží.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.11.2012
Místo:
vlečková sieť NHKG Ostrava
Dne 22.11.2012 byla v plném nasazení na vlečce Arcelor Mittalu zdokumentována domácí lokomotiva 740.527-7.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.11.2012
Místo:
vlečková sieť NHKG Ostrava
Dne 22.11.2012 zapózovala fotografům v kolejišti Nové huti domácí lokomotiva 704.523-8, která byla ve velmi slušivém nátěru. Vyrobena byla v roce 1992 ( v.č. 19855 ) a tak měla za sebou již 20 let náročné služby v místním vlečkovém provozu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
17.03.2013
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové, nedaleko od svého bývalého domovského depa, čekala na další nasazení v nákladní dopravě ostravská "hrbatá" 130.015-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
15.05.2013
Místo:
Ostrava hl.n.
Na ostravském hlavním nádraží byla zachycena místní "hrbatá" 130.018-5, která již byla po "polonizaci" a sloužila často u dceřinné společnosti Koleje Czeskie.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.02.2015
Místo:
Praha hl.n.
Na hlavním nádraží v Praze je nachystán k odjezdu mezinárodní vlak EC 174 " Jan Jesenius" do Hamburgu a v jeho čele je vršovický stroj 371.005-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.02.2015
Místo:
Záhlinice
Pod siluetou záhlinické sladovny projížděl v rámci zkušební jízdy polonizovaný "šestikolák" 182.121-4.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.09.2015
Místo:
Česká Třebová
V České Třebové se k odjezdu chystal osobní vlak 5026 do Pardubic a v jeho čele byl domácí "peršing" 163.068-0.