Autor:
Jan Novotný
Datum:
21.09.1985
Místo:
Hulín
Před odjezdem z Hulína byl na 17. koleji vyfocen osobní vlak Os 3113 (Kojetín-Ostrava), na kterém byl dne 21.9.1985 nasazen valašský "brejlovec" T478.3097. Ten se ještě před pár lety proháněl o několik kolejí vedle na trati Přerov-Břeclav pod křídly LD Přerov, kam byl dodán z výroby.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.09.1985
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
V spoločnosti stroja T478.1144 bol v depe vo "ValMeze" odstavený rušeň T334.0729.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.09.1985
Místo:
Depo Valašské Meziříčí
Zachovalo vyzerajúca "rosnička" T334.0084 bola odstavená na "kopci" depa Valašské Meziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
29.09.1985
Místo:
Střelná
Strojvedoucí Jan Novotný z LD Valašské Meziříčí si dne 29.9.1985 během směny vyfotil svěřenou "dvojičku" E479.1069+E479.1070 z RD Spišská Nová Ves. Fotografie byla pořízena při výjezdu ze střelenského tunelu a jednalo se o vlak Pn 65151.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.10.1985
Místo:
Osíčko
V Osíčku byla s krátkým "bumlákem" vyfocena kroměřížská lokomotiva T466.0096. Známa byla mnoha technickými úpravami, které na ní prováděl její turnusový strojvedoucí Pavel Pospíšil.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.10.1985
Místo:
Třebovice v Čechách
Ve stanici Třebovice v Čechách čekal ostravský "šestikolák" E669.1047 s nákladním vlakem na vpuštění do České Třebové.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.10.1985
Místo:
Česká Třebová
Domácí třebovský "šestikolák" E669.1147 prováží přes stanici Česká Třebová ucelený nákladní vlak a míří dál směrem na Olomouc. V tomto období dosahovaly lokomtivy této řady svého "vrcholu". Jejich nasazení bylo v nákladní dopravě prakticky na všech vlacích směrem na Prahu, Olomouc, zajížděly do Hradce Králové, dostávaly se do Berouna, potkat jsme je mohli až v Ostravě, ikdyž to byla oblast jejich kolegyň E669.2. Několik málo strojů této řady provozovalo také depo v Ostravě. Svůj domov měly dlouhá léta především v České Třebové.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
03.10.1985
Místo:
Česká Třebová
Při cestě ze ŽOS Nymburk byla v České Třebové zdokumentována opravená a nově nalakovaná šumperská T478.2065.