Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 13.07.2000
Místo: Kralupy nad Vltavou

Stanicí Kralupy nad Vltavou projížděl mezinárodní vlak EC 173 a v jeho čele byl "bastard" 372.005-9, který si pod tímto označením již mnoho nenajezdil, čekalo ho přistavení do dílen a rekonstrukce na řadu 371.

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.07.2000
Místo: Luleč

Rychlík č. 902 byl dne 14.7.2000 veden brněnským "esem" 363.116-5, na snímku je zvěčněn v Lulči.

Autor: Jan Novotný
Datum: 02.09.2000
Místo: Prosenice

Právě rekonstruovanou stanicí Prosenice projížděl s nákladním vlakem ostravský "šestikolák" 182.070-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 06.09.2000
Místo: Prosenice

Právě rekonstruovanou stanicí Prosenice pomalu projížděla s nákladním vlakem ostravská lokomotiva 181.029-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.09.2000
Místo: Přerov

Na přerovském pravém přednádraží byla na staničním posunu turnusově nasazována "žehlička" 110.039-5.

Autor: Jan Novotný
Datum: 19.10.2000
Místo: Hlinsko pod Hostýnem

Osobní vlak 3102 odjíždí z Hlinska pod Hostýnem a v čele měl valašského "brejlovce" 750.156-2, dále v soupravě je i patrová jednotka Btjo, která již na trati č.303 pěla svou labutí píseň.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.11.2000
Místo: České Budějovice

Atypickým lakem pyšnící se "laminátka" 240.035-6 čeká v Českých Budějovicích na odjezd s rychlíkem, jež měl zařazen dokonce dva vozy Ds, v kterých tehdy ještě pravidelně sloužili jedni z posledních manipulantů na síti ČD.

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.01.2001
Místo: Praha-Masarykovo n.

Ústecký "peršing" 163.009-4 přijel s rychlíkem na Masarykovo nádraží.