Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1998
Místo: Depo Spišská Nová Ves

Rušeň 710.003-5 bol autorom zvečnený v depe Spišská Nová Ves.

Autor: Jan Novotný
Datum: 15.08.1998
Místo: Depo Spišská Nová Ves

V depu Spišská Nová Ves pózovaly domácí "ťapky" 721.101-4+721.108-9, které měly obnoven slušivý původní nátěr.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.08.1998
Místo: Štrba

Pod nezameniteľnou kulisou štítov Vysokých Tatier vchádzal do Štrby nákladný vlak s postrkom v podobe 183.008-2.

Autor: Jan Novotný
Datum: 16.08.1998
Místo: Margecany

Dne 16.8.1998 byla v margecanském depu zachycena odpočívající "ťapka" 721.106-3.

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.08.1998
Místo: Bratislava hl.st.

Na hlavné stanici v Bratislavě byl vyfocen soupravový vlak s "laminátkou" 240.033-1.

Autor: Jan Novotný
Datum: 12.12.1998
Místo: Praha Masarykovo n.

U 1. nástupiště žst. Praha Masarykovo nádraží vyčkával na odjezd se spěšným vlakem "peršing" 163.068-0, toho času náležící do stavu DKV Česká Třebová.

Autor: Jan Novotný
Datum: 01.01.1999
Místo: Holešov

Na Nový rok roku 1999 byl zdokumentován odjezd osobního vlaku 3111 z Holešova a v jeho čele duněla "nulka" 750.156-2 z depa Valašské Meziříčí.

Autor: Jan Novotný
Datum: 23.01.1999
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží posunovala "jedničková bobina" 141.029-9, která byla nasazena na "dispečerce" E3.