Autor:
Jan Novotný
Datum:
15.08.1998
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
Rušeň 710.003-5 bol autorom zvečnený v depe Spišská Nová Ves.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
15.08.1998
Místo:
Depo Spišská Nová Ves
V depu Spišská Nová Ves pózovaly domácí "ťapky" 721.101-4+721.108-9, které měly obnoven slušivý původní nátěr.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.08.1998
Místo:
Štrba
Pod nezameniteľnou kulisou štítov Vysokých Tatier vchádzal do Štrby nákladný vlak s postrkom v podobe 183.008-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
16.08.1998
Místo:
Margecany
Dne 16.8.1998 byla v margecanském depu zachycena odpočívající "ťapka" 721.106-3.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
21.08.1998
Místo:
Bratislava hl.st.
Na hlavné stanici v Bratislavě byl vyfocen soupravový vlak s "laminátkou" 240.033-1.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
12.12.1998
Místo:
Praha Masarykovo n.
U 1. nástupiště žst. Praha Masarykovo nádraží vyčkával na odjezd se spěšným vlakem "peršing" 163.068-0, toho času náležící do stavu DKV Česká Třebová.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
01.01.1999
Místo:
Holešov
Na Nový rok roku 1999 byl zdokumentován odjezd osobního vlaku 3111 z Holešova a v jeho čele duněla "nulka" 750.156-2 z depa Valašské Meziříčí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.01.1999
Místo:
Praha hl.n.
Na pražském hlavním nádraží posunovala "jedničková bobina" 141.029-9, která byla nasazena na "dispečerce" E3.