Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.02.1996
Místo:
Ostrava-Kunčice
V Ostravě-Kunčicích čekal na další nasazení v nákladní dopravě "šestikolák" 182.072-9.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.02.1996
Místo:
Frýdlant nad Ostravicí
750.218-0 čeká ve Frýdlantě nad Ostravicí na odjezd s osobním vlakem 13144 do Ostravice.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.02.1996
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Dne 26.2.1996 došlo u Kunčic pod Ondřejníkem k malé neschopnosti stroje 750.156-2 při vedení osobního vlaku 3105, strojvedoucí Jan Novotný toho využil ke zdokumentování v tomto zimním malebném prostředí.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.02.1996
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Do Kunčic pod Ondřejníkem přijíždí osobní vlak 3112 a na hraně stoupání je vyfocena 750.043-2.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.02.1996
Místo:
Kunčice pod Ondřejníkem
Poblíž Kunčic pod Ondřejníkem byla vyfocena valašská "nulka" 750.218-0 při vedení vlaku Os 3128, na kterém byly nasazeny patrové vozy.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
22.03.1996
Místo:
Šumperk
Původní 752.077-8 byla zrekonstruována na 749.260-6, ovšem ještě nějakou dobu jezdila ve svém "původním laku". Na snímku se představuje ve stanici Šumperk, poblíž svého domovského depa.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
23.03.1996
Místo:
Olomouc hl.n.
Osobní vlak Os 3618 byl před chvíli vypraven z olomoucké stanice a na postrku duněla "berta" 749.260-6.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
18.04.1996
Místo:
Valašské Meziříčí
U depa ve Valašském Meziříčí pózovala s nákladním vlakem lokomotiva 182.026-5, kdy zde jistě tradičně proběhlo střídaní strojvedoucích.