Autor:
Jan Novotný
Datum:
26.08.1995
Místo:
Depo Česká Třebová
Depo v České Třebové nechalo v roce 1995 opravit a velmi stylově nově nalakovat oba prototypy řady 180. Na snímku je u točny zobrazena lokomotiva 180.001-0, která byla toho dne častým cílem fotografů.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.08.1995
Místo:
Česká Třebová
Při kavalkádě mezi Dlouhou a Českou Třebovou, konané v rámci oslav 150-ti let Dráhy olomoucko-pražské, bylo zachyceno přerovské eso 363.009-2 v novém slušivém nátěru.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.08.1995
Místo:
Česká Třebová
V rámci oslav se při kavalkádě u České Třebové představila na zvláštním vlaku i domácí lokomotiva 180.001-0.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
27.08.1995
Místo:
Česká Třebová
Na přípřež "hrbounovi" řady 130 neznámého čísla nastoupil stroj 181.004-3. Autor snímku fotografoval v České Třebové.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
02.09.1995
Místo:
Praha-Vršovice
"Trojka" 123.024-2 byla vyfocena nedaleko svého domovského depa v Praze-Vršovicích.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
05.09.1995
Místo:
Valašské Meziříčí
U třetího nástupiště ve Valašském Meziříčí zastavil rychlík, který měl v čele bohumínského "zpomaleného peršinga" 163.243-9.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
20.09.1995
Místo:
Depo Ostrava
V domovském ostravském depu byl odstaven "šestikolák" 182.043-0, jehož provozní kariéru ukončil požár stanoviště.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
10.10.1995
Místo:
Bystřice pod Hostýnem
Valašská "nulka" 750.043-2 byla vyfocena s osobním vlakem Os 3903 ve stanici Bystřice pod Hostýnem.