Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.08.1995
Místo: Depo Česká Třebová

Depo v České Třebové nechalo v roce 1995 opravit a velmi stylově nově nalakovat oba prototypy řady 180. Na snímku je u točny zobrazena lokomotiva 180.001-0, která byla toho dne častým cílem fotografů.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.08.1995
Místo: Česká Třebová

Při kavalkádě mezi Dlouhou a Českou Třebovou, konané v rámci oslav 150-ti let Dráhy olomoucko-pražské, bylo zachyceno přerovské eso 363.009-2 v novém slušivém nátěru.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.08.1995
Místo: Česká Třebová

V rámci oslav se při kavalkádě u České Třebové představila na zvláštním vlaku i domácí lokomotiva 180.001-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.08.1995
Místo: Česká Třebová

Na přípřež "hrbounovi" řady 130 neznámého čísla nastoupil stroj 181.004-3. Autor snímku fotografoval v České Třebové.

Autor: Jan Novotný
Datum: 02.09.1995
Místo: Praha-Vršovice

"Trojka" 123.024-2 byla vyfocena nedaleko svého domovského depa v Praze-Vršovicích.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.09.1995
Místo: Valašské Meziříčí

U třetího nástupiště ve Valašském Meziříčí zastavil rychlík, který měl v čele bohumínského "zpomaleného peršinga" 163.243-9.

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.09.1995
Místo: Depo Ostrava

V domovském ostravském depu byl odstaven "šestikolák" 182.043-0, jehož provozní kariéru ukončil požár stanoviště.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.10.1995
Místo: Bystřice pod Hostýnem

Valašská "nulka" 750.043-2 byla vyfocena s osobním vlakem Os 3903 ve stanici Bystřice pod Hostýnem.