Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 14.07.1995
Místo: Štúrovo

Jedným z rušňov radu 735, ktoré od polovice 1990. rokov čakali na ďalší osud v obvode depa v Štúrove, bol aj stroj 735.109-1. Osud sa vyjasnil až o desať rokov, kedy na "stodeviatku" prišiel rad a v ŽOS Zvolen bol zrekonštruovaný na "somára" 736.019-1.

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.07.1995
Místo: Paskov

Na křižování ve stanici Paskov zastavil spěšný vlak 1643 a strojvedoucí tohoto vlaku využil volnou chvilku,aby si na památku vyfotil svůj stroj - 750.097-8.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.08.1995
Místo: Ostrava hl.n.

Pražský "banán" 150.012-3 za malou chvíli opustí s rychlíkem 442 stanici Ostrava hl.n. .

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.08.1995
Místo: Ostrava-Kunčice

V roce 1995 již byly dávno pryč doby nepřetržitého posunu ve všech větších nákladních uzlech a i proto si mohla chvíli odpočinout "žehlička" 111.004-8 v Ostravě-Kunčicích.

Autor: Jan Novotný
Datum: 19.08.1995
Místo: Olomouc hl.n.

Šumperské "berty" ř. 749 pravidelně zajížděly i do Olomouce, jednou z nich byla i 749.245-7, která je na snímku zachycena při odjezdu z olomouckého hlavního nádraží.

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.08.1995
Místo: Bezpráví

V legendární zastávce Bezpráví zastavil osobní vlak, který byl vedený lokomotivou 163.025-0.

Autor: Jan Novotný
Datum: 20.08.1995
Místo: Depo Česká Třebová

V třebovském depu byl dne 20.8.1995 zvěčněn místní stroj 731.010-5, který měl za sebou teprve 4 roky provozu od vyrobení.

Autor: Jan Novotný
Datum: 26.08.1995
Místo: Česká Třebová

Přerovská 363.009 byla autorem zdokumentována v den konání  oslav 150 let železnice v České Třebové. Na snímku je pak lokomotiva v čele konvoje vozidel z této akce.