Autor: Jan Novotný

Autor: Jan Novotný
Datum: 17.06.1995
Místo: Valašské Meziříčí

Ve Valašském Meziříčí byla dne 17.6.1995 zvěčněna bohumínské lokomotiva 163.245-4 ( ex 162.045-9 ). Zpomalena byla necelý rok, od data 24.9.1994 byla přeznačena kvůli výměně podvozků s "esem" 363.121-5.

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.06.1995
Místo: Ostrava hl.n.

Krnovská 750.250-3 byla vyfocena na ostravském hlavním nádraží v čele tehdy ještě celozelené soupravy.

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.06.1995
Místo: Choceň

Na snímku z Chocně sa predstavuje tunajšia 725.220-8.

Autor: Jan Novotný
Datum: 22.06.1995
Místo: Depo Valašské Meziříčí

Na tzv. kopci v depu ve Valašském Meziříčí byla odstavena neprovozní lokomotiva 720.113-0. Měla za sebou 34 let služby u ČSD, resp. ČD a čekal ji odprodej na vlečku.

Nové!
Autor: Jan Novotný
Datum: 03.07.1995
Místo: Depo Trutnov

Trutnovský "brejlovec" 753.279-9 se mohl v polovině 90. let chlubit netradičním nátěrem, který na něm ovšem vydržel jen pár let. Na snímku ze dne 3.7.1995 je zobrazen v domovském depu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.07.1995
Místo: Depo Valašské Meziříčí

V depu Valašské Meziříčí se sluní "brejlovec" 750.043-2, který byl čerstvě po opravě a modernizaci v ŽOS Česká Třebová.

Autor: Jan Novotný
Datum: 13.07.1995
Místo: Nové Zámky

V novém slušivém laku, takřka provedeném dle továrního schématu, byla v Nových Zámcích vyfocena "laminátka" 240.003-4.

Autor: Jan Novotný
Datum: 13.07.1995
Místo: Nitra

Roli staniční zálohy v Nitře zastávala dne 13.7.1995 lokomotiva 721.047-9.