Autor:
Jan Křížek
Datum:
00.11.2001
Místo:
Depo Meziměstí
Menej kvalitná, ale veľmi vzácna fotografia z meziměstského depa zachytáva "ponorku" 730.603-8 z TSS Borohrádek, ktorá sa tu podrobovala údržbe. Už o rok tento rušeň zavial osud až do ďalekého Grécka.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
10.11.2001
Místo:
Depo Meziměstí
810.549-6 odstaven v prostorách své domovské PJ Meziměstí.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
21.11.2006
Místo:
Hradec Králové hl.n.
Zobrazovač provozních a poruchových stavů na lokomotivě 730.011-4. Zleva, první jednotka YDJ 2: 1 - LED poruchy nabíjení baterie, 2 - pokles tlaku vzduchu v hlavním potrubí (průtok), 3 - Překročení teploty vody hlavního okruhu motoru, 4 - Pokles tlaku vzduchu (průtok) v potrubí přímočinné brzdy BPe, 5 - Překročení teploty oleje motoru, 6 - Překročení maximální rychlosti, 7 - Pokles tlaku oleje motoru, 8 - Jemná filtrace (Oficiální název: Vysoký spád na filtru).
Druhá jednotka YDJ2, LED 1 - Koncový dotek dveří rozvaděče, 2 - Nerozepnuté doteky startovacích stykačů (svítila pouze při samotném startování), 3 - Zemní spojení, 4 - Zavřená klapka nouzového stopu, 5 + 7 - Přerušená pojistka motoru ventilátoru chlazení tm I. a II. podvozku, 6 - Rozepnutý stykač buzení 1.lok., 8 - Rozepnutý stykač buzení 2. lok. (řízené ve vícečlenu).
Třetí jednotka YDJ2 LED 1, 3, 5 a 7 - Přerušená pojistka trakčního usměrňovače.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
20.09.2007
Místo:
Hradec Králové hl.n.
"Bardotka" 749.011-3 čeká na pracovišti v Hradci Králové na vlak číslo 49414.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
03.12.2007
Místo:
Nový Bydžov
Teprve třetí den jezdila tato lokomotiva pod hlavičkou nově vzniklé ČD Cargo. S manipulačním vlakem Nový Bydžov - Hradec Králové je na snímku z 3. prosince 2007 ve výchozí stanici.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
17.02.2008
Místo:
Náchod
751.220-5 + 751.176-9 ve stanici Náchod s vlakem Pn 44244.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
30.11.2008
Místo:
Pardubice hl.n.
Noční momentka za stanoviště stroje 730.016-3 pořízená dne 30. 11. 2008. Za pozornost stojí dva přístroje uprostřed pultu. Jde o měřáky předvolené a skutečné rychlosti spádovištního ARR ( pouze do 30 km/hod ), kterým byla vybavena již z výroby. Na tomto stroji bylo po celou dobu funkční.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
11.01.2010
Místo:
Česká Třebová
Zima z přelomu let 2009 a 2010 sněhem skutečně nešetřila. V České Třebové je dne 11. 1. 2010 vyfotografován místní stroj 730.008-0 obsluhující seřaďovací skupinu.