Autor:
Jan Křížek
Datum:
19.12.1995
Místo:
Praha hl.n.
Pražské hlavní nádraží, "pražské eso" 363.060-1 a něměcké vozy vlaku IC 264. Tak to byl 19. prosinec 1995.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
28.12.1996
Místo:
Depo Havlíčkův Brod
Stroj 749.214-3, přezdívaný díky nátěru jako "pyžamo", stál ve služebně v Havlíčkovo Brodě ve společnosti 742.158-7.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
25.02.1997
Místo:
České Budějovice
Pražské eso 363.118-1 v Českých Budějovicích.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
17.05.1997
Místo:
Veselí nad Lužnicí
Na přípřež stroji 363.117-3 právě nastoupilo eso 363.129-8. Veselí nad Lužnicí, 17. květen 1997.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
17.05.1997
Místo:
Tábor
V čele osobního vlaku relace Tábor - Nymburk stojí dne 17. 5. 1997 ve výchozí stanici stroj 363.114-0.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
00.08.1997
Místo:
Holice
751.372-4 s manipulačním vlakem ve stanici Holice.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
15.11.1997
Místo:
Heřmanův Městec
Stroje 751.374-0 + 751.354-2 s vlakem Mn 81325 zastavily ve stanici Heřmanův Městec.
Autor:
Jan Křížek
Datum:
01.05.1998
Místo:
Holice
Do cíle cesty lokomotiv 730.630-1 a 730.626-9 (na postrku) zbývá ještě 8 kilometrů. Ještě předtím ale musí vyčkat v Holicích na protijedoucí vlak 25313. Teprve poté se mohou vydat do Borohrádku, kde v té době měly obě svůj domov.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací