Autor:
Jan Bořík
Datum:
07.03.1998
Místo:
Depo Plzeň
V plzeňském depu byla zachycena kdysi elitní rychlíková lokomotiva 363.043-1. Na záběru jsou mimo jiné i stroje 363.078 a 242.228.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
07.03.1998
Místo:
Plzeň seř.n.
Odjezdová skupina na "ranžíru" v Plzni počátkem března roku 1998 se stroji 240.045-5 a 753.099-1.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
07.03.1998
Místo:
Plzeň seř.n.
Tandem lokomotiv 753.099-1 + 753.141-1 s nákladním vlakem na plzeňském seřaďovacím nádraží. Pro zajímavost můžeme uvést, že stroj 753.099-1 prošel jako poslední své řady dílenskou opravou v rámci ČD, a.s.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
15.03.1998
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
Stroj 753.265-0 na závěsu devítivozového dělnického vlaku v relaci Nýřany - Horažďovice předměstí, zachytil autor v žst Plzeň-Jižní Předměstí v polovině března roku 1998.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
28.03.1998
Místo:
Plzeň-Doubravka
S průběžným nákladním vlakem projíždí zastávkou Plzeň Doubravka stroj 363.055-5 dne 28. března 1998. O dvacet let později zde vše vypadá jinak...
Autor:
Jan Bořík
Datum:
24.04.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
Téměř na mostech přes řeku Radbuzu v Plzni hl.n. zachytil autor vjíždějící nákladní vlak z Domažlic, který vedla lokomotiva 753.047-0.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
25.04.1998
Místo:
Pardubice hl.n.
Nedlouho po opravě se ukázala ve stanici Pardubice hl.n. lokomotiva 130.021-9. V té době se "hrbaté" jak se těmto strojům přezdívá, často objevovaly v osobní dopravě. Turnusově vozily například osobní vlaky v okolí Hradce Králové nebo rychlíky v relaci Choceň - Hradec Králové - Nymburk - Mělník a Lysá nad Labem - Praha - Beroun, nebo také z Kutné Hory do Nymburka.