Autor:
Jan Bořík
Datum:
20.04.2006
Místo:
Plzeň hl.n.
Mimořádně po 2. koleji vyrážel z Plzně dopolední vlak Os 7805 (Plzeň hl.n. - Beroun). V čele vidíme plzeňskou, dobře udržovanou lokomotivu 363.076-1.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
21.04.2006
Místo:
Plzeň-Koterov
Do stanice Plzeň-Koterov vidíme vjíždět plzeňskou "plechovku" 242.220-2, která se ten den vydala s rychlíkem číslo 661 do Českých Budějovic.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
04.05.2006
Místo:
vlečková sieť Škoda Plzeň
„Hektor” 720.523-0 (T435.0523) sune vozy ložené šrotem do haly hutí plzeňské "Škodovky".
Autor:
Jan Bořík
Datum:
22.05.2006
Místo:
Vochov
Plzeňské "rychlíkové" eso 363.045-6 v čele vlaku R 353 (Frankfurt(M) Hbf 23.38, Nürnberg Hbf 2.05-2.24, Cheb 4.35-5.04, Plzeň hl.n. 6.38-6.43, Praha hl.n. 8.15), který jezdil ve složení až dvanáct vozů, zdokumentoval časně z rána autor u zastávky ve Vochově.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
02.06.2006
Místo:
Plzeň-Doubravka
Reklamní lokomotiva 363.078-7 propagující Český olympijský tým, přesněji naše sportovce na zimních olympijských hrách v roce 2006 v italském Turíně. Na počátku srpna roku 2005 byla převezena do olomoucké lakovny DPOV Přerov. Tam byla nalakovaná a počátkem září téhož roku se vracela zpátky do domovského DKV. Na snímku z června roku 2006 ji vidíme v čele vlaku Pn 64800 nedaleko Plzně - Bukovce.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
09.06.2006
Místo:
Chrást u Plzně
Po dlouhá léta typická dvojitá vyrovnávka „wapek” z Německa, v pozdním jaru roku 2006 vedená z Plzně ku Praze strojem 363.128-0 při zastávce v žst. Chrást u Plzně.