Autor:
Jan Bořík
Datum:
29.12.1997
Místo:
Liberec ÚTD
Skříň po nehodě zrušené 753.307-8, naložená na plošinovém voze na ÚTD v Liberci.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
29.12.1997
Místo:
Liberec ÚTD
Dlouhodobě odstavené neprovozní stroje 753.206-2, 753.309 a třetí neznámého čísla chátrají v prostorách sterého depa ÚTD v Liberci. "Dvěstěšestka" byla později ještě přeznačena na 753.295-5.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
02.02.1998
Místo:
Depo Plzeň
Lokomotiva 242.258-2 vyčkává v prostorách depa Plzeň na své další nasazení.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
02.02.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
V čele vyrovnávkového vlaku stojí v mrazivý, ale hezký únorový den roku 1998 na sudých kolejích plzeňské stanice "domácí" 242.259-0.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
02.02.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
Plzeňský "plecháč" 242.216-0 stojí na "šestém západě" stanice Plzeň hl.n. v čele osobního vlaku do Klatov.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
02.02.1998
Místo:
Depo Plzeň
Již definitivně odstavený stroj 771.113-8 čeká ve společnosti stejně postižených lokomotiv řad 753 a 781 v plzeňském depu na svůj další osud.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
02.02.1998
Místo:
Depo Plzeň
Vyřazený "hektor" 720.129-6 byl zdokumentován v plzeňském depu, kde čekal na svojí likvidaci.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
00.03.1998
Místo:
Plzeň hl.n.
S osobním vlakem do Českých Budějovic stála u čtvrtého nástupiště plzeňské stanice tehdy budějovická lokomotiva 242.253-3.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací