Autor:
Jan Bořík
Datum:
17.11.2002
Místo:
Depo Louny
Na podzim roku 2002 zbývalo po bohatém provozu "brejlovců" v depu Louny již jen pár neprovozních vraků. Jedním z nich byla někdejší perfektně udržovaná 753.390-4.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
17.11.2002
Místo:
Depo Chomutov
Už odstavená lokomotiva 751.091-0 zvěčněná v tehdejším depu v Chomutově. Tam čekala na svůj převoz k likvidaci.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
31.1.2003
Místo:
Vojkovice nad Ohří
Chomutovské stroje 751.184-3 + 751.229-6 vedou uhelný vlak traťovým úsekem Vojkovice - Stráž nad Ohří, na postrku se vezla lokomotiva 750.326.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
31.01.2003
Místo:
Stráž nad Ohří
U Stráže nad Ohří byl zdokumentován nákladní vlak, který převážel právě vyrobené velmi úspěšné Škody Octavie "jedničkové verze". O postrk se tehdy postarala "elektrická zamračená" 749.170-7.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
31.01.2003
Místo:
Vojkovice nad Ohří
Postrky nákladním vlakům na podkrušnohorské magistrále prováděly nejen sergeje řady 781. Po jejich ústupu nastoupily lokomotivy řady 753 a později i 750. Jedna z nich, lokomotiva 750.326-1 pomáhá mezi stanicí Vojkovice nad Ohří a Stráž nad Ohří jednomu z mnoha uhelných vlaků. V čele byly lokomotivy 751.184-3 + 751.229-6.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
31.01.2003
Místo:
Stráž nad Ohří
Nedaleko Stráže nad Ohří bylo zdokuentováno dvojče zamračených 751.209-8 + 751.210-6 s uhelným vlakem. V roce 2003 ještě zcela běžný obrázek s vůni spálené nafty a oleje. Elektrický provoz v úseku Karlovy Vary - Vojkovice nad Ohří byl zahájen 11. 12. 2005. Elektrický provoz v celém úseku Karlovy Vary - Kadaň byl slavnostně zahájen 26. 5. 2006.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
31.01.2003
Místo:
Stráž nad Ohří
Tandem zamračených 751.229-6 + 751.184-3 v čele nákladního vlaku burácí po podkrušnohorské magistrále. Autor je zdokumentoval nedaleko stanice Stráž nad Ohří.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
31.01.2003
Místo:
Stráž nad Ohří
Zamračená 749.140-0 s rychlíkem u Stráže nad Ohří.