Autor:
Jan Bořík
Datum:
30.09.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Z provozu vyřazený a odstavený stroj 753.125-4. Jeho domovem byl Havlíčkův Brod a právě tam ve společnosti dalších vraků byl autorem zastižen.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
30.09.2000
Místo:
Depo Krnov
Odstavený "brejlovec" 750.387-3 v prostoru krnovského depa.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
30.09.2000
Místo:
Depo Krnov
Z někdejší početné flotily krnovských trojek zůstávaly v září 2000 v depu již jen čtyři neprovozní zástupci. Jedním z nich byl stroj 753.286-4.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
30.09.2000
Místo:
Depo Krnov
Už nepotřebná a spolu se starými „dunihlavy” nadobro odstavená lokomotiva 753.194-0 chátrá v domovském depu Krnov.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
00.11.2000
Místo:
Plzeň zastávka
Plzeňský „plecháč” 242.231 s osobním vlakem směr Klatovy před Plzní Zastávkou. Minulostí je nejen atypický nátěr této lokomotivy, ale i vzrostlé stromy u kolejí v těchto místech a zatím ještě nesnesená vlečková kolej v areálu vpravo...
Autor:
Jan Bořík
Datum:
24.12.2000
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
„Čmelák” 770.006-5 stahuje ložené „wapky” do areálu plzeňské škodovky. Je štědrý den roku 2000.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
11.01.2001
Místo:
Plzeň-Jižní Předměstí
V pravém zimním počasí projíždí stanicí Plzeň-Jižní Předměstí plzeňské 750.329-5 + 754.006-5 v čele EC 166 „Albert Einstein” z Prahy do švýcarského Zürichu. Do ukončení provozu tohoto vlaku zbývalo tou dobou téměř přesně půl roku.
Autor:
Jan Bořík
Datum:
21.01.2001
Místo:
Plzeň-Doubravka
Perfektně udržované eso 363.061-3 se v pravý zimní den 21. ledna 2001 blíží k Plzni s osobním vlakem z Prahy.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací