Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
07.09.2006
Místo:
Vysoké Žibřidovice
Motorový vůz 810.055-4, Os 91870, Vysoké Žibřidovice. Smíšené vlaky jsou dnes již také minulostí.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
15.09.2006
Místo:
Bohuňovice
843.028-2 v čele Os 3625 u malebné vesničky Bohuňovice.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
16.09.2006
Místo:
Mosty u Jablunkova
Strojvedoucímu lokomotivy 131.011-9 se po průjezdu tunelu za žst. Mosty u Jablunkova naskytl pohled na údolí ukryté příkrovem rozplývající se mlhy.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
20.09.2006
Místo:
Bartoňov
V roce 2006 nic, snad až na omezování provozu MV řad 831, nenasvědčovalo změnám, jenž ovlivnily provoz na trati ze Šumperka do Jeseníku (Krnova) o několik let později. Stejně jako dnes, jsou však v případě nedostatečného počtu provozních MV ř. 843 vystavovány náhradní soupravy vedené klasickou lokomotivou. Jedna z nich, vedená strojem 749.246-5, je se Sp 1930 zachycena v rozplývajícím se oparu probouzejícího se dne u zastávky Bartoňov.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
13.10.2006
Místo:
Vladislav
843.030-8 na viaduktu u Vladislavi s Os 4809.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
13.10.2006
Místo:
Okříšky
Ze stanice Okříšky před malou chvílí odjel osobní vlak Os 4815, který tvoří "apollo" 843.013-4 a přívěsný vůz.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
27.10.2006
Místo:
Moravské Bránice
843.017 s Os 4446 a 943.008 + 843.017-5 jako Os 4466 na trati Brno - Moravské Bránice.
Autor:
Jakub Sigmund
Datum:
17.02.2007
Místo:
Žabčice
"Plecháč" 242.217-8 se v čele osobního vlaku Os 4625 blíží k zastávce Žabčice.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací