Autor:
Ivo Soukup
Datum:
31.03.1995
Místo:
PARS Šumperk
181.040-7 byla zachycena společně se strojem 181.024-1 dne 31.3.1995 v kusé u váhy v areálu Pars DMN s.r.o. Šumperk. Čekaly na opravu a následné předání do provozu u firmy OKD-D.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
30.04.1996
Místo:
PARS Šumperk
V odstavném kolejišti firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk byla během opravy a v základním laku vyfocena hlava pražského "krakena" 470.002-7.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
20.05.1996
Místo:
PARS Šumperk
181.133-0 a bčekají dne 20.5.1996 v kusé u váhy v areálu Pars DMN s.r.o. Šumperk.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
27.09.1996
Místo:
PARS Šumperk
181.018-3 a 852.016-5 byly vyfoceny dne 27.9.1996 na letním kanále v areálu PARS DMN s.r.o.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
21.01.1997
Místo:
PARS Šumperk
"Hlava" ústecké 460.085-4 byla vyfocena dne 21.1.1997 na kancelářské koleji přejímací haly v areálu firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
13.02.1997
Místo:
PARS Šumperk
181.014-2 byla dne 13.2.1997 přistavena do opravy na třetí koleji předávkového kolejiště firmy Pars DMN s.r.o.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
13.03.1997
Místo:
PARS Šumperk
122.046-6,122.008-6 a 853.013-1 čekají dne 13.3.1997 v areálu firmy PARS Šumperk na přistavení do opravy.
Autor:
Ivo Soukup
Datum:
08.08.1997
Místo:
PARS Šumperk
Pražská 452.001-1 byla zdokumentována dne 8.8.1997 na kancelářské koleji přejímací haly v areálu firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací