Autor: Ivo Raab

Autor: Ivo Raab
Datum: 14.03.1992
Místo: Prešov

T478.2026 se v Prešově postavila do čela "krátkých balmů" a poveze s nimi osobní vlak.

Autor: Ivo Raab
Datum: 22.04.1992
Místo: Nedakonice

Dne 22.4.1992 se ve stykové stanici Nedakonice netradičně ukázala brněnská "laminátka" 230.089-5.

Autor: Ivo Raab
Datum: 19.09.1992
Místo: Depo Fiľakovo

V pobočném rušňovém depu Fiľakovo byla zdokumentována "ceckaňa" T478.2041.

Autor: Ivo Raab
Datum: 20.09.1992
Místo: Zvolen os.st.

"Ťapka" 721.212-9 byla mnoholetou stálicí posunu na osobné stanici ve Zvoleně, na snímku ji vidíme na známém "fotomístě" pod místním hradě.

Autor: Ivo Raab
Datum: 20.02.1994
Místo: Lipová Lázně

Ve strojovce v Lipové Lázních čekala na další nasazení "berta" 752.068-7. Rok poté byla přistavena k rekonstrukci na řau 749 a následně vyjela pod označením 749.257-2.

Autor: Ivo Raab
Datum: 03.10.1998
Místo: Vsetín

Depo ve Valašském Meziříčí zapůjčilo na výstavu vozidel do Vsetína i "brejlovce" 750.156-2.

Autor: Ivo Raab
Datum: 21.12.2002
Místo: Depo Valašské Meziříčí

742.139-9 patřila od roku 1994 do stavu DKV Valašské Meziříčí, ovšem většinu času strávila na výkonech podřízených provozních jednotek (Suchdol n.O., Vsetín, Frýdek-Místek). Na snímku je zobrazena ve valašském depu, kde nejspíše proběhla větší údržba.

Autor: Ivo Raab
Datum: 04.05.2003
Místo: Hranice na Moravě

Při přepravě motorového vozu řady 810 byla u Hranic zvěčněna suchdolská 742.139-9.