Autor:
Ivo Raab
Datum:
05.10.1984
Místo:
Otrokovice
Dne 5. 10. 1984 byl jízdou zvláštního vlaku zahájen elektrický provoz na úseku Hulín - Otrokovice. Slavnostní vlak s prototypem ES499.1002 z LD Jihlava byl ovšem vypraven v opačném směru. Ve výchozí stanici Otrokovice jej vidíme během slavnostního přestřižení pásky. Vzápětí začal zklušební elektrický provoz od Přerova, ať už starších stejnosměrných lokomotiv, anebo postupně oživovaných lok. ř. ES499.1 z ověřovací série.
Autor:
Ivo Raab
Datum:
01.06.1985
Místo:
Otrokovice
S manipulačním vlakem do Gottwaldova byla v Otrokovicích k odjezdu nachystána místní dvojice "pilštyků", kdy v čele vlaku byl T466.0015.
Autor:
Ivo Raab
Datum:
25.08.1985
Místo:
Suchdol nad Odrou
V domovském Suchdole nad Odrou pózovala místní M152.0010, která za sebou měla již deset let služby od vyrobení v nedaleké Vagónce Studénka.
Autor:
Ivo Raab
Datum:
12.09.1985
Místo:
Brno-Horní Heršpice
Do Brna-Horních Herpšic přijíždí osobní vlak vedený jihlavskou "bardotkou" T478.1018.
Autor:
Ivo Raab
Datum:
12.09.1985
Místo:
Brno hl.n.
"Brejlovec" T478.3064 se chystal dne 12.9.1985 na odjezd z brněnského hlavního nádraží.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací