Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.08.1976
Místo: Jestřebí

Parní lokomotiva 423.094 byla vyrobena v pražském ČKD v roce 1928, pod výrobním číslem 1428. Po necelých 40 letech provozu byla  u ČSD zrušena k datu 8.2.1967, ovšem neznamenalo to pro ni konec provozu. K 1. březnu 1967 byla prodána Pískovnám Provodín a pro železniční fanoušky byla známa nasazením na vlečce v Jestřebí a to společně se starší kolegyní 423.009. Obě zmíněné lokomotivy se i díky tomu následně zachovaly a dočkaly se převedení mezi muzejní vozidla.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 06.10.1976
Místo: Všetaty

"Sergej" T679.1429 byl odstaven mezi výkony ve všetatském depu a to ve společnosti dvou zrušených parních lokomotiv řady 477.0.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1977
Místo: Bakov nad Jizerou

Krásný barevný snímek lokomotivy 464.041 pořídil Ivan Šnábl ve stanici Bakov nad Jizerou, kde byly tyto českolipské „nulky“ celkem běžnou záležitostí. O vynikající konstrukci a dobrých vlastnostech řady 464.0 svědčí fakt, že nejstarší lokomotivy řady 464.0 byly v provozu 46 let.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.07.1977
Místo: ČKD Praha

Na vlečce ČKD Praha byla zvěčněna T334.0579.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.7.1977
Místo: ČKD Praha

V prvních letech provozu se lokomotivy ř. T478.3 potýkaly s řadou "dětských nemocí", a proto byly často zasílány na garanční opravy do ČKD Praha. Jednou z nich byla i T478.3213 z LD Ostrava, která byla zastižena přímo na vlečce lokomotivky.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.07.1977
Místo: ČKD Praha

Mezi "kyklopem" T499.0001 a "brejlovcem" T478.3213 se na vlečce ČKD tísnilo "prasátko" T211.0745.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.07.1977
Místo: ČKD Praha

Na vlečce ČKD Praha autor zachytil "hydrauliku" T212.1577.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.07.1977
Místo: ČKD Praha

Do ČKD Praha byla přivezena na opravu lokomotiva T458.1501, která sloužila na vlečce dolu Libušín na Kladensku. Na záběru je zachycena i část "kyklopa" T499.0001.