Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.09.2001
Místo:
Depo Chomutov
Roli topírenského posunu v chomutovském depu svého času zastávala i prototypová 714.002-3.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.09.2001
Místo:
Depo Chomutov
"Berty" řady 751 vytlačily na "podkrušnohorské magistrále" z nákladní dopravy "brejlovce" řady 753 a jednou z nich byla i 751.172-8, která čeká v chomutovském depu na další výjezd do čela nákladního vlaku.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.09.2001
Místo:
Depo Chomutov
"Nulka" 750.326-1 čeká v depu Chomutov na další nasazení do služeb osobní nebo nákladní dopravy. Za ní lze rozpoznat 753.324-3, který tou dobou byla již odstavena.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.09.2001
Místo:
Depo Chomutov
"Čmelák" 771.061-9 byl odstavený v rotundě chomutovského depa.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.09.2001
Místo:
Depo Chomutov
"Zamračená" 751.014-2 stojí u točny chomutovského depa a čeká na další nasazení do nákladní dopravy.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.09.2001
Místo:
Depo Chomutov
"Brejlovec" 753.086-8 byl vytlačen ze svých výkonů v nákladní dopravě "bertami" řady 751 a na snímku je již odstaven jako neprovozní v depu Chomutov.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.09.2001
Místo:
Depo Chomutov
751.209-8+751.210-6 postávaly v chomutovském depu a čekaly na další nasazení v nákladní dopravě na "podkrušnohorské magistrále".
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.09.2001
Místo:
Chomutov
Po chomutovské stanici posunovala ústecká "uhelka" 121.016-0.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací