Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
26.05.1998
Místo:
Depo Olomouc
V olomouckém depu odpočíval dne 26.5.1998 krnovský "brejlovec" 750.287-5.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
23.06.1998
Místo:
Makov
"Ceckaňa" 751.202-3 dovezla do Makova osobní vlak a následně objede svou soupravu, ale to až po odjezdu druhé klasické soupravy v jejímž čele byla 750.377-4.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
23.06.1998
Místo:
Makov
Dávno tomu, co do Makova zajížděly klasické soupravy, jednu z nich sem přivezla 750.377-4, která tou dobou patřila pod depo Čadca.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.08.1998
Místo:
České Budějovice
V Českých Budějovicích byl v srpnu roku 1998 vyfocen místní "pilštyk" 735.289-1, který byl znám obsluhováním místních vleček.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
21.08.1998
Místo:
Protivín
V protivínské "strojovce" bylo zachyceno dvojče "zamračených" 751.137-1+751.010-0.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
21.08.1998
Místo:
Protivín
V protivínském depu byl odstaven "pilštyk" 735.145-5.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
21.08.1998
Místo:
Protivín
Pod velmi pěknou siluetou rotundy protivínského depa odpočíval "pilštyk" 735.276-8, na kterém přímo svítíl nový nápis o tom, že lokomotiva patřila nově pod DKV České Budějovice.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
23.08.1998
Místo:
Praha Masarykovo n.
Dnes již historický snímek zachycující pravidelné zajíždění chomutovských "čtyrek" na nádraží Praha Masarykovo nádraží. 754.047-9 se rozhodně za svůj vzhled nemusela stydět.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací