Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 26.05.1998
Místo: Depo Olomouc

V olomouckém depu odpočíval dne 26.5.1998 krnovský "brejlovec" 750.287-5.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.06.1998
Místo: Makov

"Ceckaňa" 751.202-3 dovezla do Makova osobní vlak a následně objede svou soupravu, ale to až po odjezdu druhé klasické soupravy v jejímž čele byla 750.377-4.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.06.1998
Místo: Makov

Dávno tomu, co do Makova zajížděly klasické soupravy, jednu z nich sem přivezla 750.377-4, která tou dobou patřila pod depo Čadca.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.08.1998
Místo: České Budějovice

V Českých Budějovicích byl v srpnu roku 1998 vyfocen místní "pilštyk" 735.289-1, který byl znám obsluhováním místních vleček.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 21.08.1998
Místo: Protivín

V protivínské "strojovce" bylo zachyceno dvojče "zamračených" 751.137-1+751.010-0.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 21.08.1998
Místo: Protivín

V protivínském depu byl odstaven "pilštyk" 735.145-5.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 21.08.1998
Místo: Protivín

Pod velmi pěknou siluetou rotundy protivínského depa odpočíval "pilštyk" 735.276-8, na kterém přímo svítíl nový nápis o tom, že lokomotiva patřila nově pod DKV České Budějovice.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 23.08.1998
Místo: Praha Masarykovo n.

Dnes již historický snímek zachycující pravidelné zajíždění chomutovských "čtyrek" na nádraží Praha Masarykovo nádraží. 754.047-9 se rozhodně za svůj vzhled nemusela stydět.