Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
18.10.1997
Místo:
Medzilaborce
Dvojče nákladních "ceckaní" 752.024-0+752.042-2 postávalo v Medzilaborcích.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
18.10.1997
Místo:
Medzilaborce
Dvě humenské "ceckaně" 752.042-2+752.024-0 odpočívají ve stanici Medzilaborce.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
25.01.1998
Místo:
Kralupy nad Vltavou
"Singrovka" 820.021-4 je zaskládána v kralupském depu mezi cisternou a "hektorem" 720.040-5.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
25.01.1998
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Ušmudlaný "hektor" 720.040-5 čeká v kralupském depu na další nasazení do provozu a zatím ani nesní o své budoucí muzejní kariéře.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
25.01.1998
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Krásně patinovaný "malý hektor" 720.141-1 je kontrolovaný svým strojvedoucím, aby za malou chvíli mohl vyrazit z depa vstříc dalším úkolům v nákladní dopravě.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
25.01.1998
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V Kralupech nad Vltavou posunovala "zamračená" 751.147-0, která byla tou dobou čerstvě po dílnách a v novém laku.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
25.01.1998
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Ústecké "panťáky" byly známy tím, že na jejich čelech byly umístěny lité cedulky s označením vozidla. Jeden z nich, 460.083-9, byl vyfocen v Kralupech nad Vltavou.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
25.01.1998
Místo:
Kralupy nad Vltavou
"Zamračená" 751.371-6 odpočívá mezi výkony ve stanici Kralupy nad Vltavou.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací