Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
15.07.1995
Místo:
Všetaty
Velmi zachovalý "čmelák" 770.040-4 byl při chvilce odpočinku vyfocen na nádraží ve Všetatech.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
15.07.1995
Místo:
Turnov
V turnovské stanici čeká na odjezd s osobním vlakem vzorně udržovaná "nulka" 750.250-3.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
28.12.1995
Místo:
Luka pod Medníkem
Do dnes již neexistující stanice Luka pod Medníkem přijíždí osobní vlak z Prahy, který byl veden motorovým vozem 810.501-7.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
21.03.1996
Místo:
Neratovice
V Neratovicích byl dne 21.3.1996 vyfocen obyčejný osobní vlak složený ze dvou "osmsetdesítek" a dvou "bafíků", kdy snímku dominuje motorový vůz 810.145-3.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
24.05.1996
Místo:
Týnec nad Sázavou
Ve stanici Týnec nad Sázavou zapózovala autorovi lokomotiva 751.230-4, která byla chvíli po té nasazena na manipulační vlak.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
24.05.1996
Místo:
Týnec nad Sázavou
Během další přestávky mezi vlaky, byla lokomotiva 751.230-4 odstavena opět ve stanici Týnec nad Sázavou. V pozadí vidíme osobní vlak, který vezla elektrická "zamračená" 749.179-8.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
24.05.1996
Místo:
Pecerady
Prakticky nová lokomotiva 714.007-2, která vznikla rekonstrukcí z řady 735, byla zastižena v nákladišti Pecerady při posunu s nákladními vozy.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
24.05.1996
Místo:
Týnec nad Sázavou
Ve stanici Týnec nad Sázavou došlo k setkání loďáku 830.141-8 s motorovou lokomotivou 751.230-4.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací