Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
03.10.1987
Místo:
Neratovice
V Neratovicích byla v čele nákladního vlaku vyfocena "zamračená" T478.1101. Na sobě má již i nové označení 751.101-7, které je nastříkáno na dveřích.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
10.10.1987
Místo:
Horní Cerekev
Ve stanici Horní Cerekev došlo k setkání "zamračené" T478.1135 a rychlíku "Junák", v jehož čele byl některý z táborských "brejlovců".
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
08.07.1988
Místo:
Praha-Vysočany
Ve stanici Praha-Vysočany byla zastižena "zamračená" T478.1219, která čekala na další pokyny.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
04.09.1988
Místo:
Nučice
Ve stanici Nučice postávala "zamračená" dvojího označení, zcela bez tabulek. Na čele je označena původním T478.1013 a na dveřích má už napsáno nové označení 751.013-4.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
10.09.1988
Místo:
Smyslov
U Smyslova byl zachycen lokomotivní vlak, který se skládal ze dvou "zamračených" - T478.1177 a T478.1212.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
10.09.1988
Místo:
Smyslov
Mechanické návěstidlo u Smyslova je svědkem průjezdu lokomotivního vlaku, který táhla T478.1177 a v závěsu se vezla T478.1212.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
09.09.1989
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Netradičně, ale vkusně upravená lokomotiva 751.165-2 posunovala v domovských Kralupech nad Vltavou.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
00.00.1991
Místo:
Neratovice
Do stanice Neratovice vjížděla hezky udržovaná 830.122-8 coby osobní vlak.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 23. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací