Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 07.05.1984
Místo: Neratovice

Spolana Neratovice vlastnila několik vlečkových lokomotiv ř. T448.0, jednou z nich byla i T448.0598, kterou autor zastihl při posunu v neratovické stanici.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 07.05.1984
Místo: Neratovice

T448.0735 byla zdokumentována při posunu v Neratovicích.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 13.05.1984
Místo: Kralupy nad Vltavou

S nákladním vlakem byla ve stanici Kralupy nad Vltavou zachycena "zamračená" T478.1011.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 13.05.1984
Místo: Kralupy nad Vltavou

V roce 1900 byla v lokomotivce Krauss v Linzi vyrobena nová lokomotiva 178.02, která byla v zápětí dodána na sklonově velmi náročnou trať Karlovy Vary – Johanngeorgenstadt. Po rozpadu Rakousko-uherska byla zatažena do stavu ČSD a později přeznačena na 422.002. Svou službu ukončila 5. 9. 1968, kdy byla u ČSD zrušena. Již jako zrušena putuje do tehdy zakládané sbírky v České Třebové, odkud v březnu 1981 následoval přesun do Kralup nad Vltavou. V roce 1984 byla zachycena Ivanem Šnáblem již na pomníku, kde setrvala až do nového tisíciletí. Pro připravované luženské setkání lokomotiv řady 422.0 a 423.0 byla DHV z pomníku sejmuta a umístěna do expozice luženského muzea.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 20.05.1984
Místo: Všetaty

Ve Všetatech čeká na další nasazení v nákladní dopravě "šestikolák" E669.1099.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 20.05.1984
Místo: Všetaty

"Pilštyk" T466.0190 byl dne 20.5.1984 zvěčněn s nákladním vlakem ve stanici Všetaty.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 20.05.1984
Místo: Všetaty

Až 4. prosince 1987 byla lokomotiva 464.008 převezena ze Všetat do Jaroměře na opravu do provozního stavu. Zrušena byla 11. září 1979 v depu Nymburk a právě do Všetat byla potichu odstavena. Dnes je provozuschopným exponátem Českých drah. Zde je ještě zachycena s plochou dyšnou Giesl, kterou dostala při rekonstrukci v roce 1965.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 17.06.1984
Místo: Ovčáry

Trať z Ústí nad Labem do Nymburka byla známa svou velmi silnou nákladní dopravou. V roce 1984 zažívala své nejnáročnější období, kdy byla plně vytížena, takže pro fotografa nebylo problémem za den vyfotit několik filmů. Jedno políčko filmu autora tak zaplnila i E469.1062.