Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
04.10.1981
Místo:
Kolín
ES499.0001 přijíždí s desetivozovým rychlíkem do Kolína, náročné úseky přes Českomoravskou vrchovinu má za sebou a teď ji čeká již relativně snadná cesta do Prahy.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
04.10.1981
Místo:
Kolín
"Čmelák" T669.0108 byl zachycený při posunu ve stanici Kolín.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
04.10.1981
Místo:
Kolín
17. srpna 1953 a 4. října 1981 - osudové data pro stroj 556.0151. Zatím co v onen srpnový den 1953 byl poprvé po vyrobení v závodě vyzkoušen, 4. října byl jeho život již definitivně zpečetěn. Jako nový byl předán do depa Česká Třebová na první školní den roku 1953. Technicko-policejní jízdu pak absolvoval 8. září 1953. Jeho poslední služebnou se stalo PLD Louny, kde byl zrušen 12. prosince 1978, aby ještě v témže měsíci došlo k převedení na vytápěcí kotel K 708. Zlikvidován byl, jak popisek uvádí, v Kolíně. Pracovníci kovošrotu se již v pozadí připravují k likvidaci dalšího „štokra“.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
06.10.1981
Místo:
Praha-Vršovice
Ve vjezdové části stanice Praha-Vršovice, kde bývalo seřaďovací nádraží, které později zaniklo, vidíme posunovat stroj T435.0052.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
08.02.1982
Místo:
Praha-Hostivař
V roce 1982 již stroj E 469.3005 patřil 11 let do působiště LD Praha-Vršovice. Okolí Prahy bylo tedy jeho denním chlebem. Tak tomu bylo i v zasmušilé pondělí 8. února 1982, kdy okolo mechanického návěstidla hradla Železný most projížděl s nákladním vlakem od Prahy-Hostivaře.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
13.02.1982
Místo:
Beroun
Na své další výkony čekaly ve stanici Beroun lokomotivy E499.1055 a neznámá "krysa".
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
28.02.1982
Místo:
Praha-Vršovice
V Praze-Vršovicích byla vyfocena s osobním vlakem místní E499.2005.