Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
80. léta
Místo:
Praha Masarykovo n.
Na nádraží Praha-střed vznikla v 80. letech momentka při které jsou zachyceni železničáři a zároveň i bratislavská "gorila" ES499.0003. Typický obrázek této doby, kdy byla dodržovaná ústrojová kázeň strojvedoucích, kde nemohla chybět ani kravata.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
90. léta
Místo:
Všetaty
Provozem už značně "omšelá" a opotřebovaná. Stále však spolehlivá a dobře sloužící lokomotiva 181.143-9 projíždí stanicí Všetaty s nákladním vlakem.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
70.léta
Místo:
Praha-Malešice
U Prahy-Malešic byl vyfocen nákladní vlak, který vezl "sergej" T679.1033.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
70. léta
Místo:
Měcholupy
"Mikáda" byla po dlouhá desetiletí nasazována do čela vládních vlaků - 387.027 mezi ty "slavné" rovněž patřila a připadla ji úloha odvézt poslední vládní vlak v historii řady 387.0. Stalo se tak 17. března 1967; vládní vlak o čtrnácti vozech vyjel v ten den v 18:30 z pražského hlavního nádraží do Děčína se stranickou a vládní delegací NDR (úvrať na Hrabovce; za pomoci E499.116). 387.027 přišla do Děčína z Brna v roce 1964 spolu s 387.016. Během působení v Brně patřila "sedmadvacítka" k místním perlám. Zrušena byla 1. 12. 1969 a 1. února 1970 prodána firmě Léčiva Měcholupy, kde ji zachytil Ivan Šnábl.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
70.léta
Místo:
Praha-Malešice
U Prahy-Malešic byla vyfocena dvojice "sergejů" a jedním z nich byl T679.1029.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
2.pol.90.let
Místo:
Praha-Vysočany
"Čmeláci" byli několik desetiletí běžně nasazovaným vozidlem na tratích okolo Prahy, jedním z nich byl i 770.068-5, který byl zachycen ve Vysočanech.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
Přelom 60. a 70. let
Místo:
Praha-Hostivař
Zánovní stroj T478.1156 byl zvěčněn u Prahy-Hostivaře, tedy nedaleko od svého domovského depa ve Vršovicích. Lokomotiva byla zrušena po 14 letech služby u ČSD a to kvůli požáru, který ji postihl dne 16.8.1983 mezi odb. Jeneček a žst. Středokluky
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
01.02.1970
Místo:
Praha-Malešice
S nákladním vlakem od Vršovic projíždí kolem Ivana Šnábla "štokr" 556.0504, který teprve nedávno prošel dílnami. Dlouhé roky patřil pod Kralupy nad Vltavou, kde byl také zrušen 22. 12. 1979.