Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
19.05.1979
Místo:
Chvatimech
Zvolenský "okuliarnik" T478.3272 odjíždí ze zastávky Chvatimech, na které je i odbočka do Hronce, kde byl po mnoho let výchozí bod pro putování na Čiernohronské železničce. Od roku 2003 je opravena i větev do Chvatimechu, kde je vybudována malá úzkorozchodná stanice.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
19.05.1979
Místo:
Chvatimech
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
19.05.1979
Místo:
Hronec
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
26.05.1979
Místo:
Plzeň hl.n.
Plzeň-Gottwaldovo nádraží a lokomotivy řady T478.4 (na snímku T478.4015) k sobě neodmyslitelně patří již několik desetiletí.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
26.05.1979
Místo:
Plzeň hl.n.
Staré budovy, "hamburk", legendární "véčka" nebo všudypřítomný prach a šmír z nedalekého průmyslu - ze škodových závodů, kam jistě mířily i některé zásilky, které právě přivezl nákladní vlak v pozadí snímku. Blíže k autorovi však stál vlak osobní dopravy, kde v jeho čele brumlal "brejlatý dvanáctiválec" T478.3075.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
26.05.1979
Místo:
Česká Lípa
Při odjezdu z České Lípy byl zdokumentován tehdy ještě relativně zánovní "brejlovec" T478.3395.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
26.05.1979
Místo:
Česká Lípa
V závěru sedmdesátých let se kovošrot v České Lípě začal zaplňovat místními stroji řad 464.0 a 477.0. Jedou z mnoha byla i lokomotiva 464.042, která byla zachycena autorem jen nedlouho po svém zrušení. Dlouhá léta svého provozu zasvětila depu Česká Lípa a byla z dálky lehce rozeznatelná přivařeným kruhovým madlem na dýmničních dveřích.
Autor:
Ivan Šnábl
Datum:
06.08.1979
Místo:
Jindřichův Hradec
Ani ohnutý čelník po nehodě nebránil službě "čmeláka" T669.1101 na staničním posunu v Jindřichově Hradci.