Autor: Ivan Šnábl

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Hostivař

U Prahy-Hostivaře byla vyfocena zánovní "zamračená" T478.1014.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Malešice

Na vzácném snímku je u Prahy-Malešic zachycena zánovní "zamračená" T478.1011.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Malešice

Historický snímek z roku 1969 zachycuje "mazutku" 555.3096 s nákladním vlakem u Prahy-Malešic.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Malešice

Opět úsek mezi Vršovicemi a Malešicemi, fotoaparát Ivana Šnábla, ale tentokrát dunivé výfuky kralupské 555.3096. V depu Kralupy nad Vltavou jezdila od své rekonstrukce v říjnu 1965. Ještě 18. listopadu 1970 odešla do Ústí nad Labem, kde došlo i k jejímu zrušení 5. 3. 1973. Ve stejný den byla převedena na vytápěcí kotel K 556.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Malešice

"Mazutka" 555.3239 se za hlasitého "štěkotu" rozjíždí s nákladním vlakem u Prahy-Malešic.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Hostivař

Nedávno opravená 556.0334, na přípřeži elektrické lokomotivy E469.0, uhání zasněženou Hostivaří. Jejím domovem v té době byly Kralupy nad Vltavou a o rok později, v roce 1970, bude již z dálky lehce rozpoznatelná svými bílými obručemi spřažených dvojkolí. Po svém zrušení v Liberci byla přeznačena na K 769 a přemístěna k vytápění do Turnova. Po skončení své vytápěcí kariéry byla přesunuta zpět do Liberce, kde jako slušně vypadající byla středem zájmu i při několika oslavách. Podobně jako 556.0258 ji mnoho štěstí nepotkalo - v roce 1994 byla rozložena. Ostatně tento osud potkalo po celém území mnoho lokomotiv.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Malešice

Malešicemi v roce 1969 běžně jezdily parní lokomotivy řady 534.03. Na blíže nedatovaném snímku je zachycena lokomotiva 534.0494. Patřila do početné flotily lokomotiv řady 534.0 a 534.03 depa Praha - Vršovice. V onen den byla lokomotiva nasazena na výkon "D2", jak napovídá tabulka na bočním madlu strojvůdcovské budky.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Strašnice zastávka

Při cestě do dílen v Plzni byla zachycena 433.033. V roce 1969 náležela do depa Tábor; přes depo České Budějovice byla lokomotiva později předána do Brna, kde společně s dalšími stroji jezdila přes Chornici a Dzbel do Prostějova. Nokturno v prostějovské topírně s ostatními stroji řady 433.0 skončilo 22. května 1978, kdy byla zrušena. K 1. 10. 1978 byla lokomotiva předána do Cukrovaru v Dunajské Stredě.