Autor: Ivan Bednařík

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1996
Místo: Bzenec

Ze stanice Bzenec odjíždí ku domovskému Veselí nad Moravou lokomotivní vlak ve složení dvou "čmeláků", kdy zadním strojem je 771.106-2, opatřená velmi slušivým nátěrem.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1996
Místo: ŽOS Česká Třebová

Na vlečce ŽOS Česká Třebová byl k posunu používán domácí "malý hektor" 720.574-3.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 15.02.1996
Místo: Otrokovice

V Otrokovicích pod stavědlem 1 posunuje "čmelák" 771.030-4, který zde byl nasazen na přetahování osobních vlaků v rámci napěťové výluky.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 15.02.1996
Místo: Otrokovice

Dne 15.2.1996 vypomáhal v Otrokovicích při napěťové výluce i přerovský "čmelák" 771.031-2.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1997
Místo: Ivanovice na Hané

V Ivanovicích na Hané byla s pracovním vlakem vyfocena lokomotiva 721.546-0, tou dobou patřící pod TSS Olomouc.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 10.12.1996
Místo: ŽOS Česká Třebová

Po hlavní opravě se v areálu ŽOS Česká Třebová vystavovala plzeňská 753.211-2, která byla opatřena velmi vzhledným nátěrem.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.06.1997
Místo: Otrokovice

"Žehlička" 111.022-0 v rámci staničního posunu v Otrokovicích pomohla "bertě" 751.022-5 přestavit zátěž na 3. kolej.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.07.1997
Místo: Otrokovice

Přerovský stroj 363.021-7 pomalu přejíždí v Otrokovicích přes most vedoucí nad řekou Dřevnicí, jejíž zvýšený stav značí, že se skutečně jedná o záběr z července roku 1997, kdy značnou část Moravy postihly značné záplavy.