Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1996
Místo:
Bzenec
Ze stanice Bzenec odjíždí ku domovskému Veselí nad Moravou lokomotivní vlak ve složení dvou "čmeláků", kdy zadním strojem je 771.106-2, opatřená velmi slušivým nátěrem.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1996
Místo:
ŽOS Česká Třebová
Na vlečce ŽOS Česká Třebová byl k posunu používán domácí "malý hektor" 720.574-3.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
15.02.1996
Místo:
Otrokovice
V Otrokovicích pod stavědlem 1 posunuje "čmelák" 771.030-4, který zde byl nasazen na přetahování osobních vlaků v rámci napěťové výluky.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
15.02.1996
Místo:
Otrokovice
Dne 15.2.1996 vypomáhal v Otrokovicích při napěťové výluce i přerovský "čmelák" 771.031-2.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1997
Místo:
Ivanovice na Hané
V Ivanovicích na Hané byla s pracovním vlakem vyfocena lokomotiva 721.546-0, tou dobou patřící pod TSS Olomouc.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
10.12.1996
Místo:
ŽOS Česká Třebová
Po hlavní opravě se v areálu ŽOS Česká Třebová vystavovala plzeňská 753.211-2, která byla opatřena velmi vzhledným nátěrem.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.06.1997
Místo:
Otrokovice
"Žehlička" 111.022-0 v rámci staničního posunu v Otrokovicích pomohla "bertě" 751.022-5 přestavit zátěž na 3. kolej.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.07.1997
Místo:
Otrokovice
Přerovský stroj 363.021-7 pomalu přejíždí v Otrokovicích přes most vedoucí nad řekou Dřevnicí, jejíž zvýšený stav značí, že se skutečně jedná o záběr z července roku 1997, kdy značnou část Moravy postihly značné záplavy.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací