Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.09.1991
Místo:
Otrokovice
Z Otrokovic se v čele zvláštního rychlíku do Břeclavi rozjíždí legendární libeňský "albatros" 498.022.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.03.1992
Místo:
Otrokovice
Atypicky natřená lokomotiva 742.064-9 ( LD Přerov ) vedla v březnu roku 1992 požární vlak za nově zprovozněnou parní lokomotivou 475.1142. Na snímku projíždí stanicí Otrokovice.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.03.1992
Místo:
Otrokovice
Sbírka parních lokomotiv NTM v Kolíně byla postupně rozpuštěna - 422.025 odešla do Děčína, 354.1217 byla po vyvazovací opravě dál udržována v depu Brno-dolní a nakonec 475.1142 v roce 1991 odešla do Přerova, kde se nedlouho po předání začínají práce na jejím zprovoznění. Po závazu kotle, opraveného mimo rám v dílnách České Velenice, byla v březnu 1992 zprovozněna. Snímek Ivana Bednaříka zachycuje její první zkušební jízdu při rozjezdu ze stanice Otrokovice. Za regulátorem v té době stál strojvedoucí Arnošt Drábek, který si tak opět mohl zavzpomínat na jízdy s jeho turnusovou 475.1141. 4. dubna 1992 byla lokomotiva poprvé předvedena veřejnosti na parním festivalu v rakouském Strasshofu.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.11.1992
Místo:
Choceň
V Chocni byl z jedoucího rychlíku vyfocen "žabotlam" 451.012-9/451.011.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1993
Místo:
Otrokovice
Zcela nové motorové vozy 842.012-7+842.011-9 byly v Otrokovicích zvěčněny během zkušební jízdy.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1993
Místo:
Veselí nad Moravou
Na staničním posunu ve Veselí nad Moravou bylo nasazeno "malé lego" 704.018-1.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.09.1993
Místo:
Bratislava hl.st.
Vzhledově velmi pěkný stroj 240.115-6 byl v září roku 1993 vyfocen na bratislavské hlavné stanici. Na rámu lokomotivy je již označení nástupnického majitele lokomotivy - ŽSR.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.09.1993
Místo:
Bratislava hl.st.
Na výjezdu z odstavného na bratislavskou hlavnou stanicu byla vyfocena trojice domácích lokomotiv 240.115-6+363.137-1+350.008-9.