Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1988
Místo:
Poprad-Tatry
Zánovní "peršing" E499.3049 zastavil s rychlíkem ve stanici Poprad-Tatry.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1988
Místo:
Zlín střed
"Pilštyk" T466.0011 přijíždí do stanice Gottwaldov-střed s várkou uhlí pro místní teplárnu.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1988
Místo:
Česká Třebová
Pod monumentální výpravní budovou byla vyfocena českolipská lokomotiva T466.0236, která se vracela z dílen a v novém laku. Zároveň sebou vezla motorový vůz M152.0, který si prošel stejnou procedúrou.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
00.00.1988
Místo:
Poprad-Tatry
Snímka nalešteného a do dnešných dní zachovaného "pomaranča" 775.016-9 vznikla v Poprade na pracovnom vlaku, čo boli pre popradské stroje tohto radu typické, i keď trochu bizarné výkony.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
27.03.1988
Místo:
Otrokovice
Do otrokovického depa byla přetažena na prohlídku po nehodě T458.1197, zmíněná lok. při posunu prorazila zarážedlo a zůstala vztyčená nad místní řekou Dřevnicí.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
18.10.1988
Místo:
Pardubice hl.n.
V Pardubicích čekala na odjezd pražská jednotka 451.085-5/451.086. Tou dobou byla čerstvě v novém unifinikovaném nátěru.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
18.10.1988
Místo:
ŽOS Šumperk
Čerstvě opravený motorový vůz 831.199-5 pózuje v ŽOS Šumperk vedle otrokovického "pilštyka" 735.013-5.
Autor:
Ivan Bednařík
Datum:
18.10.1988
Místo:
Šumperk
V Šumperku posunuje místní "berta" T478.2010, která byla toho času čerstvě po provedené opravě a v novém laku.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací