Autor: Ing. Stanislav Lopata

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 21.10.2002
Místo: Praha hl.n.

"Padesáté eso" se připravovalo v Praze hlavním nádraží na svůj další vlak. Časy, kdy tento stroj sloužil v rychlíkové vozbě dávno skončily. Od 1. 12. 2007 vozí pouze nákladní vlaky.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 08.03.2003
Místo: Horní Suchá

V čele nákladního vlaku v úseku trati mezi Horní Suchou - Havířovem Suchou autor zdokumentoval udržovanou lokomotivu 182.121-4.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 28.07.2003
Místo: Depo Ostrava

"Eso" 363.015-9 ještě v původním nátěru před hlavní opravou bylo zachyceno autorem v ostravském depu při čekání na své nasazení.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 01.09.2003
Místo: Ostrava-Svinov

V čele rychlíku byla ve stanici Ostrava Svinov zdokumentovaná lokomotiva 363.073-8.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 24.09.2003
Místo: Ostrava hl.n.

Ze stanice Ostrava hlavní nádraží vyjíždělo s rychlíkem eso 363.008-4. V té době jsme lokomotivu mohli vídat převážně na vlacích osobní dopravy.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 13.11.2003
Místo: Ostrava-Svinov

Ostravou-Svinovem projížděl jeden z mála dodnes provozních šestikoláků, který se u společnosti ČD Cargo dočkal opravy a dalšího provozního nasazení u nás.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 13.11.2003
Místo: Ostrava-Svinov

V Ostravě-Svinově byl pořízen snímek lokomotivy 163.048-2 s osobním vlakem.

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 09.06.2004
Místo: Brno hl.n.

Nákladní vlak s nejstarší laminátkou 230.001-0 zachytil autor v Brně-Komárově.