Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
21.10.2002
Místo:
Praha hl.n.
"Padesáté eso" se připravovalo v Praze hlavním nádraží na svůj další vlak. Časy, kdy tento stroj sloužil v rychlíkové vozbě dávno skončily. Od 1. 12. 2007 vozí pouze nákladní vlaky.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
08.03.2003
Místo:
Horní Suchá
V čele nákladního vlaku v úseku trati mezi Horní Suchou - Havířovem Suchou autor zdokumentoval udržovanou lokomotivu 182.121-4.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
28.07.2003
Místo:
Depo Ostrava
"Eso" 363.015-9 ještě v původním nátěru před hlavní opravou bylo zachyceno autorem v ostravském depu při čekání na své nasazení.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
01.09.2003
Místo:
Ostrava-Svinov
V čele rychlíku byla ve stanici Ostrava Svinov zdokumentovaná lokomotiva 363.073-8.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
24.09.2003
Místo:
Ostrava hl.n.
Ze stanice Ostrava hlavní nádraží vyjíždělo s rychlíkem eso 363.008-4. V té době jsme lokomotivu mohli vídat převážně na vlacích osobní dopravy.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
13.11.2003
Místo:
Ostrava-Svinov
Ostravou-Svinovem projížděl jeden z mála dodnes provozních šestikoláků, který se u společnosti ČD Cargo dočkal opravy a dalšího provozního nasazení u nás.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
13.11.2003
Místo:
Ostrava-Svinov
V Ostravě-Svinově byl pořízen snímek lokomotivy 163.048-2 s osobním vlakem.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
09.06.2004
Místo:
Brno hl.n.
Nákladní vlak s nejstarší laminátkou 230.001-0 zachytil autor v Brně-Komárově.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací