Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
21.02.2006
Místo:
Praha hl.n.
V jemném oparu, vznášejícím se nad noční Prahou, postává "banán" 150.021-4 a vyčkává na svůj noční vlak.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
10.05.2006
Místo:
Praha hl.n.
Plzeňská lokomotiva 363.131-4 právě dorazila do stanice Praha hlavní nádraží s večerním rychlíkem, který tvořil i přímé vozy na Slovensko. Podařený snímek autora ukazuje i původní prostředí této stanice, která se o tři roky později začalo modernizovat.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
25.05.2006
Místo:
Praha-Holešovice
Noční snímek "elitní" plzeňské rychlíkové lokomotivy 363.047-2 byl pořízen ve stanici Praha-Holešovice.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
25.06.2006
Místo:
Lipník nad Bečvou
V úseku trati mezi Drahotušemi a Lipníkem nad Bečvou byl zastižen "zpomalený" peršan 163.256-1 - (ex.162.056) v čele nákladního vlaku, za kterým zůstávala mohutná uhelná prachová stopa.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
30.07.2006
Místo:
Polanka nad Odrou
Mezi stanicemi Ostrava Svinov a Polanka nad Odrou byl zachycen nákladní vlak, vedený strojem 363.013-4.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
18.09.2006
Místo:
Praha-Libeň
S ucelenou soupravou nákladního vlaku byla zastižena aparátem autora lokomotiva 163.013-6. Snímek byl pořízen mezi Prahou-Libní a Prahou-Holešovicemi.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
01.11.2006
Místo:
Praha-Radotín
Podzimní náladovku s panťákem v Praze Radotíně pořídil autor první listopadový den roku 2006. O několik let později se stanou jednotky řady 451 a 452 na trati do Berouna vzácností.
Autor:
Ing. Stanislav Lopata
Datum:
07.12.2006
Místo:
Tuklaty
Přes Tuklaty provážela nákladní vlak provozem už sešlá lokomotiva 163.024-3, kterou zde autor zvěčnil.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací