Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
28.08.1994
Místo:
Bransouze
U Bransouzí projížděla jihlavská "zamračená" 751.019-1 s osobním vlakem 14809.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
15.04.1995
Místo:
Svitávka
U zastávky Svitávka strojně projížděla maloměřická "bardotka" 752.066-1.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
28.6.1995
Místo:
Grešlové Mýto
Nedaleko stanice v Grešlovém Mýtě byl zachycen průjezd osobního vlaku Os 14910, který byl doprovázen typickou zvukovou kulisou patřící jihlavské "zamračené" 749.042-8.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
29.09.1995
Místo:
Velešín
Takřka na modelářském záběru byla u Velešína zachycena budějovická "zamračená" 749.100-4 s vlakem Sp 1277 ( České Budějovice -Summerau).
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
01.10.1996
Místo:
Moravské Budějovice
Při nedostatku provozních motorových vozů řady 850 zaskakovaly často i čistě nákladní lokomotivy, jednou z nich byla i 751.064-7, která dne 1.10.1996 vezla spěšný vlak 1812 (Znojmo-Havlíčkův Brod) a na snímku projíždí okolo legendárních mechanických vjezdových návěstidel stanice Moravské Budějovice.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
12.04.1997
Místo:
Moravské Budějovice
"Zamračená" 751.099-3 stojí v čele krátkého manipulačního vlaku ve stanici Moravské Budějovice.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
24.04.1997
Místo:
Znojmo
Ve znojemském depu čekají na další nasazení "zamračené" 751.099-3 a 751.108-2.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
30.04.1997
Místo:
Znojmo
Dva dny po nehodě byla ve znojemském depu zdokumentována "zamračená" 751.099-3.Dne 28. dubna 1997 jela lokomotiva 751.099 ze Znojma do Božic pro ucelený nákladní vlak s pískem v závěsu s lokomotivou 751.054. Krátce po 14 hodině v zastávce Dyje se na přejezdu lokomotivy střetly s nákladním automobilem Tatra plně naloženým pískem. Obě lokomotivy při nárazu vykolejily a ještě téměř padesát metrů tlačily nákladní automobil před sebou. Strojvedoucí a řidič Tatry byli těžce zraněni. Lokomotiva 751.099 byla poškozená, došlo k utržení motoru a deformaci hlavního rámu. 751.054 měla utržený motor, byla opravená a v říjnu 1997 se vrátila do provozu. 2. května 1997 odtáhla 751.050 obě poškozené lokomotivy ze Znojma do Jihlavy. Motor 751.099 byl namontován do lokomotivy 749.243 (T478.2037). Jinak samotná lokomotiva po zrušení 20. 11. 1997, již bez stanovišť strojvedoucího, které byly odmontovány, sloužila s pomocí svého parního generátoru ještě v zimě 1997/1998 k vytápění prostorů jihlavského depa.