Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
11.09.1991
Místo:
Jemnice
V jemnickém depu se ze začátku 90. let provádělo lakování motorových lokomotiv a to především z jihlavského depa. Jednou z vyjímek byl "plecháč" 242.268-1, který na místní lokálce působil značně nepatřičně.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
29.02.1992
Místo:
Moravské Budějovice
Nově nalakovaná jihlavská "berta" 752.064-6 byla vyfocena s pátečním rušícím osobním vlakem 14822 poblíž Moravských Budějovic.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
10.03.1992
Místo:
Jeseník
Šumperská "berta" 752.067-9 mimořádně sune manipulační vlak do Jeseníku.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
11.03.1992
Místo:
Lipová Lázně zastávka
"Berta" 751.020-9 sjíždí od Lipové Lázní zastávky ku Jeseníku s osobním vlakem 3603. Do zahoření této lokomotivy zbývalo ještě 7 měsíců, poté byla zrušena a sešrotována.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
11.03.1992
Místo:
Lipová Lázně
752.036-4 stoupá s nákladním vlakem z Jeseníka ku stanici Lipová Lázně.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
00.08.1992
Místo:
Moravské Budějovice
752.034-9 byla zvěčněna při vedení spěšného vlaku 1118 u Moravských Budějovic.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
13.09.1992
Místo:
Olomouc hl.n.
Na olomouckém hlavním nádraží se potkala šumperská 751.041-5 s třebovskou 130.013-6 a o perón dále postávala krnovská "trojka" 753.
Autor:
Ing. Mirko Večeř
Datum:
13.09.1992
Místo:
Depo Olomouc
"Berta" 752.015-8 byla v olomouckém depu odstavena mezi "favority" 731.022-0 a 731.023-8.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací