Autor: Ing. František Bartoš

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 15.09.1999
Místo: Praha hl.n.

Bobina 141.043-0 při posunu na hlavním nádraží v Praze.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 00.00.2000
Místo: Plzeň hl.n.

Jedno období svého provozního života nesla lokomotiva 242.231-9 netradiční celočervený nátěr se žlutým proužkem.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 10.02.2000
Místo: Plzeň hl.n.

"Plecháč" 242.216-0 při posunu po druhé koleji ve stanici Plzeň hl.n.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 15.09.2000
Místo: Plzeň hl.n.

Lokomotiva 750.213-1 se na 17. koleji západní části připravovala k odjezdu s osobním vlakem do Domažlic.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 00.08.2001
Místo: Protivín

Zrejme už neprevádzkovaný "čmeliak" 770.031-3 bol zachytený v strojovke v Protivíně.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 01.02.2002
Místo: Plzeň hl.n.

"Dvojče tranzistorů" v čele s 742.253-8 na čele uhelného vlaku so elektrárny v německém Schwandorfu, vyčkává na 10. koleji v Plzni hl.n. na odjezd.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 00.00.2003
Místo: Kralupy nad Vltavou

Prevádzkou ošľahaná 771.149-2 bola zvečnená pri posune v domovských Kralupech nad Vltavou.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 00.00.2003
Místo: Kralupy nad Vltavou

"Čmeliak" 770.035 posunoval ešte v roku 2003 v Kralupech nad Vltavou.