Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
15.09.1999
Místo:
Praha hl.n.
Bobina 141.043-0 při posunu na hlavním nádraží v Praze.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
00.00.2000
Místo:
Plzeň hl.n.
Jedno období svého provozního života nesla lokomotiva 242.231-9 netradiční celočervený nátěr se žlutým proužkem.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
10.02.2000
Místo:
Plzeň hl.n.
"Plecháč" 242.216-0 při posunu po druhé koleji ve stanici Plzeň hl.n.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
15.09.2000
Místo:
Plzeň hl.n.
Lokomotiva 750.213-1 se na 17. koleji západní části připravovala k odjezdu s osobním vlakem do Domažlic.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
00.08.2001
Místo:
Protivín
Zrejme už neprevádzkovaný "čmeliak" 770.031-3 bol zachytený v strojovke v Protivíně.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
01.02.2002
Místo:
Plzeň hl.n.
"Dvojče tranzistorů" v čele s 742.253-8 na čele uhelného vlaku so elektrárny v německém Schwandorfu, vyčkává na 10. koleji v Plzni hl.n. na odjezd.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
00.00.2003
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Prevádzkou ošľahaná 771.149-2 bola zvečnená pri posune v domovských Kralupech nad Vltavou.
Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
00.00.2003
Místo:
Kralupy nad Vltavou
"Čmeliak" 770.035 posunoval ešte v roku 2003 v Kralupech nad Vltavou.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 20. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací