Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
00.09.1991
Místo:
Brno BVV
Čelní motorový vůz elektrické jednotky řady 470, 470.004-3, předvedla Moravskoslezská vagónka Studénka.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
00.09.1991
Místo:
Brno BVV
Na mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně, v září 1991, se těšil pozornosti široké veřejnosti stroj 162.058-2, ještě tentýž měsíc byl po úspěšném vykonání TBZ na ŽZO v Cerhenicích předán do depa Praha Masarykovo nádraží.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
12.04.1992
Místo:
Depo Brno-Maloměřice
Pár dnů po dotažení do domovského depa, zaznamenal autor snímku lokomotivu 230.099-4 značně poškozenou po čelním střetu s pantografovou jednotkou, vedenou čelním vozem 560.026-7. K nehodě došlo ve stanici Břeclav a byl při ní usmrcen jeden z členů strojní čety.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
06.06.1993
Místo:
Brno BVV
Návštěvníkům výstaviště v Brně se představuje úplně nový vůz 842.009-3, dodán bude do lokomotivního depa Liberec.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
21.09.1996
Místo:
Brno BVV
Plzeňská Škoda představila v září 1996 na MSV v Brně stroj 114.502-8, na snímku nese tovární označení 90E 002 a loga majitele, Dolů Nástup Tušimice.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
21.09.1996
Místo:
Brno BVV
ŽOS Česká Třebová vystavila na brněnském veletrhu v roce 1996 ukázkovou, komplexní, rekonstrukci lokomotivy řady 753, konkrétně 753.155-1, stroj nesl označení 752.001-8.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.12.1998
Místo:
Brno hl.n.
Noční idyla na brněnském hlavním nádraží, hlavním aktérem snímku je "pilštyk" 735.245-3, který nahrazuje na osobním vlaku některý z heršpických motorových vozů.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
06.02.1999
Místo:
Veselíčko
Zima na Vysočině každoročně dokáže prověřit kvality lokomotiv. Snímek na Os 14908 vedený strojem 714.221-9 vznikl nedaleko zastávky Veselíčko.