Autor: Dušan Mrňa

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 09.03.2006
Místo: Depo Brno-Maloměřice

Ne zrovna jarní počasí zachytáva prototypovou laminátku 230.001-0 v maloměřickém depu.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.04.2006
Místo: Plzeň hl.n.

Mezitím, co plzeňským hlavním nádražím objíždí 242.213-7 soupravu osobního vlaku, tak plecháč 242.201-2 zatím vyčkává v čele soupravy prázdných "Wapek" směřujících do hnědouhelné pánve.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.05.2006
Místo: Brno hl.n.

V čele osobního vlaku do Břeclavi opouští 230.102-6 brněnské hlavní nádraží.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.05.2006
Místo: Brno hl.n.

Po takzvané přerovské koleji opouští 363.029-0  s Os 4705 (Česká Třebová - Křenovice horní nádraží) stanici Brno hlavní nádraží.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.05.2006
Místo: Brno hl.n.

U prvního nástupiště na brněnském hlavním nádraží zastavil "šedý vlk", alias jednotka 560.027-5 + 560.028-3.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 23.05.2006
Místo: Břeclav

Je krátce před 16 hodinou a u druhého nástupiště železniční stanice Břeclav stojí lehce zpožděný vlak Ec 171 "Hungaria", po výstupu a nástupu cestujících, vystřídání strojvedoucích a dalších nezbytných úkonech se v čele s "krysou" 350.018-8 vydá směrem ke slovenské hranici a dál na jih.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 26.05.2006
Místo: Brno-Královo Pole

Ve stanici Brno-Královo Pole je k odjezdu nachystán osobní vlak, na kterém byla nasazena jednotka 560.006-9/560.005-1.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 15.06.2006
Místo: Vranovice

Dne 15.6.2006 v 6.06 hodin došlo v žst. Vranovice k mimořádné události kategorie A1, srážce vlaků Pn 63213 a Rn 52430. Snímek dokumentuje stroje 230.017-6 a 230.080-4 v konečném postavení po MU, přibližně 4 hodiny po vzniku.