Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
03.07.2010
Místo:
Nedvědice
Brněnská 475.101 rozjíždí ze stanice Nedvědice spěšný vlak č. 1826 do Ždáru nad Sázavou.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
03.07.2010
Místo:
Mělkovice
Sp 1825 uhání v čele s vrúteckou 475.196 obloučky mezi Ždárem nad Sázavou a Veselíčkem.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
03.07.2010
Místo:
Rozsochy
Vrútecká 475.196 se spěšným vlakem č. 1825 projíždí úsekem Rovné-Divišov - Rozsochy.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
04.07.2010
Místo:
Rožná
Malinkou obci Jabloňov v úseku mezi Věžnou a Rožnou za okamžik mine Sp 1826 vedený 475.196.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
09.07.2010
Místo:
Střelice
Počátkem července roku 2010 proběhla přeprava prvních tří stojů italské řady E630 FNME zpět do původní domoviny, jejich novým provozovatelem se stala firma RegioJet, snímek zachytává konvoj lokomotiv E630-06 (162.117-6), E630-09 (162.120-0) a E630-08 (162.119-2) na odstavných kolejích společnosti Lokotrans ve Střelicích.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
10.07.2010
Místo:
Otrokovice
Jednou ze dvou lokomotiv v majetku teplárny Otrokovice je 720.524-8, na snímku je zachycena na své domovské vlečce.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
01.08.2010
Místo:
Depo Šumperk
Šumperský vůz 831.234-0 byl násilně poškozen 1. září 2009 při čelním střetu s 831.110-2 nedaleko Horní Lipové, na snímku z domovského depa již jen čekal na plameny autogenu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
01.08.2010
Místo:
Depo Šumperk
V průběhu roku 2010 bylo od slovenského dopravce ZSSK odkoupeno několik zrušených vozů 810 pro plánované rekonstrukce na řadu 814. Jedním z těchto vozidel byl i ex humennský vůz 810.005-9, který se podařilo zdokumentovat v šumperském depu ještě před předáním do Pars nova a.s.